Açık havada koşan kadın

Kışın soğuk günleri boyunca fiziksel ve zihinsel sağlığımızı korumamız çok önemlidir. Soğuk hava koşulları açık alanda antrenman yapmaya izin vermeyebilir; bu yüzden, her hava durumunda yapabileceğiniz ve aşağıda sıraladığımız bazı eğlenceli faaliyetlere göz gezdirmenizi tavsiye ederiz.

Bir uygulamadan faydalanın

Tatil döneminde formda kalmak için bir rutine bağlı kalmak kolay olmasa da istediğiniz zaman, istediğiniz yerde antrenman yapmanızı sağlayan birçok uygulama bulunmaktadır. Bu uygulamaları akıllı telefonunuza indirip daha sağlıklı bir yaşam biçimine kavuşabilir ve kış mevsiminin kilo aldıran hareketsizliğinden kurtulabilirsiniz.

Giyilebilir teknolojiler kullanın

Bir akıllı saat veya fitness bilekliği ile ne kadar formda olduğunuzu yirmi dört saat takip edebilirsiniz. Bunlar; adımlarınızdan nabzınıza, yaktığınız kalorilerden aldığınız kalorilere kadar her şeyi takip ederek motivasyonunuzu korumanızı sağlar. Bütün faaliyetlerinizde bunları kullanırsanız, en çok işinize yarayan antrenmanları kısa sürede öğrenebilirsiniz. Örneğin, Garmin ve Fitbit’i inceleyin. Ayrıca, bu giyilebilir ürünleri aileniz ve arkadaşlarınız ile eşleştirerek adım sayınızı artırmak için birbirinizi teşvik edebilirsiniz.

Yeni bir spora kaydolmayı deneyin

Spor salonları sürekli olarak yenilik peşindedir ve su altında spinning, yer çekimine karşı yoga, hatta fosforlu çubuklar ve dans müzikleri eşliğinde yapılan ‘Clubbercise’ gibi yeni dersler açarlar. Çeşitli yoga, pilates, ağırlık antrenmanı ve yüksek yoğunluklu antrenman türevleri çıkmaya devam etmektedir; bu yüzden çevrenizde açılabilecek yeni dersleri araştırın ve içlerinden birini deneyin.

Kış yürüyüşleri

Açık havanın cazibesine karşı koyamıyorsanız, kalın giyinin ve uzun yürüyüşlere çıkarak ayaz ama temiz kış havasının tadını çıkarın. Enerjik bir öğle yürüyüşü bile moralinizi yüksek tutmanıza yardımcı olur.

Antrenman, sağlığımız için uyku ve bağışıklık fonksiyonlarında iyileşmeden enerji seviyelerinde artışa ve kendine güvenin gelişmesine kadar çok sayıda fayda sağlar. Hava durumu nasıl olursa olsun antrenman yapmanızı sağlayacak bu ipuçlarıyla kışın rehavetini üzerinizden atın ve enerjinizi yükseltin.

Farkındalıktan öğle atıştırmalıklarına kadar, sağlıkla ilgili püf noktalarının gündelik yaşamınızı nasıl dönüştürebileceğine dair en yeni içeriklere sahibiz:

Koşu öncesinde ve sonrasında neler yemeliyiz?

Günde 5 porsiyon meyve ve sebze tüketmek için en iyi smoothie tarifleri

Beyin sağlığınızı korumanın basit yolları

 

 

px Formda kalmanıza yardımcı olacak kış etkinlikleri

Bu içeriği beğendiniz mi?
Blog içeriğimizin beğendiğiniz tarzda yazılardan oluşması için lütfen bu içeriği beğenip beğenmediğinizi bizimle paylaşın.
Evet, beğendim.7
Hayır, beğenmedim0