Generali Fırsatlar Kulübü’yle Yıl Boyu Kazanma Şansı

Generali Sigorta [18/03/2016]

Generali Fırsatlar Kulübü - Generali Sigorta

Türkiye sigorta sektörüne yeni bir soluk getiren Generali, müşterilerine daha avantajlı bir deneyim sunmak için Generali Fırsatlar Kulübü’nü hayata geçirdi.

Geçtiğimiz haftalarda üyelerine ilk puanlarını dağıtmaya başlayan kulüpten alınabilecek ürünler baş döndürüyor. Kulüp, Boyner, Migros ve IKEA gibi prestijli markalardan hediye çekleri sunmasının yanında Arçelik, Tefal ve Microsoft gibi birçok farklı markanın ürünlerini bünyesinde bulunduruyor. Diğer dikkat çekici markalardan bazıları ise şöyle; Philips, Arzum, Mudo, Calvin Klein, Varsace, Samsonite, Jolly Tur.

Generali Fırsatlar Kulübü’ne Nasıl Üye Olabilirim?

Halihazırda Generali müşterisi olanların üye olması için farklı bir aksiyon almaları gerekmiyor. Bu kişiler buraya tıklayarak kulübe ilk girişlerini anında yapabilirler.

Generali Fırsatlar Kulübü’ne nasıl üye olacağınızı aşağıdaki videodan da detaylı bir şekilde öğrenebilirsiniz.

Kulüpte Nasıl Daha Fazla Puan Kazanabilirim? 

0 850 555 55 55 numaralı Danışmanlık Merkezimiz veya www.generali.com.tr internet adresimiz üzerinden yapacağınız tüm sigorta poliçesi alımlarınızda otomatik olarak puan kazanacaksınız.  Poliçe alımınızdan sonra Generali Fırsatlar Kulübü Hesabınızı aktif hale getirerek de puanlarınızı doya doya harcamaya başlayabilirsiniz!

Ne Kadar Generali Fırsatlar Kulübü Puanım Var? 

Ne kadar Kulüp puanınızın olduğunu öğrenmek için öncelikle generalifirsatlarkulubu.com’u ziyaret etmelisiniz. Hesabınıza ilk defa erişecekseniz üye ol butonuna basarak TC kimlik numaranız ve cep telefonunuz ile tek kullanımlık şifrenizi SMS aracılığı ile alabilirsiniz. Puanlarınızı görüntüleyebilmek için üst menüden PUANLARIM bölümüne tıklayabilirsiniz.

Fırsatlar Kulübü
 

Not: Kampanyalar dönemsel olarak değişmektedir. Güncel bilgilere ulaşmak için yukarıdaki butondan Fırsatlar Kulübü’nü ziyaret edebilirsiniz. 

Facebook ile Yorum Yap

49 Responses to Generali Fırsatlar Kulübü’yle Yıl Boyu Kazanma Şansı

  1. Arda AVCI diyor ki:

    Fırsatlar kulubune giriş yapılamıyor. Bu sitede kaç gündür sorun yaşamaktayım.

    • Generali diyor ki:

      Merhabalar,
      Durum incelenerek en kısa sürede tarafınıza dönüş yapılacaktır.
      İyi günler dileriz.

  2. HÜSEYİN KESKİN diyor ki:

    MÜŞTERİ HİZMETLERİ DANIŞMANI SAYIN SUAT YÜKSEL BEYİN GÖSTERMİŞ OLDUĞU İLGİ VE ALAKAYA TEŞEKKÜR EDERİM..SAYGILARIMLA..

    • Generali diyor ki:

      Merhaba.
      Bu değerli ve güzel yorumlarınız için teşekkür eder, iyi günler dileriz.

  3. Serdar diyor ki:

    Generali müşterisiyim ama giriş yapmıyor.

    • Generali diyor ki:

      Merhaba Serdar Bey, Generali Fırsatlar Kulübü’ne telefon numaranız ile giriş yapmanız mümkündür. Bir problem yaşıyorsanız 0850 555 55 55’i aramanız halinde size yardımcı olacağız, eğer isterseniz telefon numaranızı iletmeniz durumunda biz de size ulaşabiliriz. İyi günler dileriz.

  4. AYŞE KAYA diyor ki:

    Bugün aracım için zorunlu trafik sigortasını Generali’den yaptırdım. Müşteri temsilcisi bana 1500 puan kazandığımı, bunun 50 TL’ye karşılık geldiği söyledi. 50 tl’yi almayı geçtim, Generali fırsatlar kulübüne giremiyorum bile.

    • Generali diyor ki:

      Merhaba Ayşe Hanım,

      Şikayetiniz ile ilgili ayrıntılı bilgi verebilmeniz mümkün müdür? Gerekli kontrollerin sağlanması için telefon numaranızı yorum olarak yazmanızı rica ediyoruz. Yaşanan sistem hatasından dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz.

  5. dilek öz diyor ki:

    acaba firsatlar klubune girmek icin sms almayi basarabilen varmi merak ediyorum.hasar kaza aninda da sistemsel hatalari alişkanliklari devam edecek mi ?policelerimi iptal ettirmek istiyorum.

    • Generali diyor ki:

      Merhabalar, malesef şu an Fırsatlar Kulübü sisteminde oluşan bir hatanın çözülmesi için çalışma sürdürmekteyiz. Düzeldiği anda size kısa mesaj olarak bildireceğiz. Yaşanan durumdan dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek ister, iyi günler dileriz.

  6. SERDAR ŞEN diyor ki:

    merhaba trafik sigortası yaptırdım. fırsatlar kulübüne giriş yapamıyorum. lütfen konu ile ilgili
    tarafıma dönüş yapılmasını istiyorum….

    • Generali diyor ki:

      Merhabalar, malesef şu an Fırsatlar Kulübü sisteminde oluşan bir hatanın çözülmesi için çalışma sürdürmekteyiz. Düzeldiği anda size kısa mesaj olarak bildireceğiz. Yaşanan durumdan dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek ister, iyi günler dileriz.

  7. BARIŞ DOĞAN diyor ki:

    Aracım için trafik sigortası yaptırdım ancak generalli fırsatlar klübüne giriş yapamıyorum, telefonuma herhangi bir şifre gelmiyor.

    • Generali diyor ki:

      Merhabalar, malesef şu an Fırsatlar Kulübü sisteminde oluşan bir hatanın çözülmesi için çalışma sürdürmekteyiz. Düzeldiği anda size kısa mesaj olarak bildireceğiz. Yaşanan durumdan dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek ister, iyi günler dileriz.

  8. Ünyay Uzoğlu diyor ki:

    Trafik Poliçesi satın aldım, sağ olsun Tuğçe Hanım çok ilgilendi ancak generalli fırsatlar kulübüne üye olamıyorum sms gelmiyor.

    • Generali diyor ki:

      Merhabalar, malesef şu an Fırsatlar Kulübü sisteminde oluşan bir hatanın çözülmesi için çalışma sürdürmekteyiz. Düzeldiği anda size kısa mesaj olarak bildireceğiz. Yaşanan durumdan dolayı üzgün olduğumuzu belirtmek ister, iyi günler dileriz.

  9. mustafa mızıkacı diyor ki:

    1 haziran da prestij trafik kaskomu yeniledim word kartima 150 TL bonuş yüklenecegini söylediler hala yüklenmemiş ve firsatlar kulüp sayfasına da giriş yapamiyorum ilgilenmenizi rica ederim …

    • Generali diyor ki:

      Merhaba Mustafa Bey, şikayetiniz ilgili birime iletilmiştir. En kısa zamanda size dönüş sağlanacaktır.

    • mustafa mızıkacı diyor ki:

      generalli sigortadan ferdi bey beni aradi aslında ben yanliş anlamişim. sorun benden kaynaklıydı generalli ailesinden cok özür diliyorum. sorunum giderildi .2. yılına girdim generalli ailesine olmak ayrıcalıkdır.. saygılar sunuyorum . tesekkürler GENERALLİ .. iyiki varsiniz…

  10. CÜNEYT BİLGİN diyor ki:

    Trafik sigortası ve kaskoyu Generali Sigortaya yaptırdım.Generalli fırsatlar kulübünde 50 tl hediye çeki tanımlanacağı tarafıma ifade edildi ancak geçen süre zarfında Generalli fırsatlar kulübüne giremiyorum sms gelmiyor.

    • Generali Sigorta diyor ki:

      Merhaba Cüneyt Bey, plakanızı bize iletirseniz en kısa zamanda şikayetinizi ilgili birime iletiyor olacağız.

      Anlayışınız için teşekkür eder iyi günler dileriz.

  11. Sener diyor ki:

    Ben puanlar ile alisveris yaptım kargo ücreti bilgileri yok. Ne kadar ücret isteyecekler bizden?

    • Generali Sigorta diyor ki:

      Merhabalar, sorunuzu ilgili birime ilettik.İletişim bilginizden size geri dönüş sağlanacaktır.İyi günler dileriz.

  12. Gökay Başer diyor ki:

    Selam herkese.Kaskomu generali sigortadan yaptırdım ilgilendiği için Seda Erköse hanıma teşekkürlerimi iletmek istiyorum.Yorumlarda okuduğum kadarıyla aynı sorunları bende yaşıyorum 50 tl lik hediye için girmeye çalışıyorum fakat nafile mesajla şifre geliyor ama sisteme giriş yapamıyorum.Allah göstermesin bir kaza anında da bukadar sıkıntı çektirirlerse vay geldi başımıza daha ilk günden sıkıntı yaşamaya başladık umarım problem çözülür ama pek zannetmiyorum çünkü 2 ay önceki yorumlarda da aynı sıkıntılarla karşılaşmış insanlar ve herhangibir çözüm üretmek için kimse çaba sarfetmemiş.İnşallah bu ilgisizlik devam etmez…

    • Generali Sigorta diyor ki:

      Merhaba Gökay Başer, yorumunuzdan dolayı öncelikle teşekkür ederiz.İlgili birime sorunuz iletilmiştir.En yakın zamanda sizinle iletişim kurulacaktır.İyi günler dileriz.

      • Generali Sigorta diyor ki:

        Merhaba Gökay Bey, iletişim bilginizi bize yazarsanız.Size geri dönüş sağlayacağız.İyi günler dileriz.

  13. kadir diyor ki:

    Merhaba demin kasko ve trafik sigortası yaptırdım ne poliçelerim mail olarak geldi nede bu fırsatlar klubüne girebiliyorum sorun canımı sıktı yorumlarada bakınca erken mi karar verdim acaba iptal ettirebilirim herkes sadece trafiğe 1500 puan almış diye yazıyor ben her ikisinide beraber yaptırdım, 1500 aldım az değil mi?

    • Generali Sigorta diyor ki:

      Merhaba Kadir Bey, ilgili birime sorunuz iletilmiştir.En yakın zamanda sizinle iletişim kurulacaktır.

  14. VEDAT diyor ki:

    generali den zorunlu trafik sigaortası yaptırdım sigorta danışmanı arkadaş 150.00 tl değeerinde market harcaması yapabileceğim puan kazanacağımı söyledi sisteme giriyorum 375 ödül puan vermişler 50.00 tl bile yapmıyor birçok defa mail attım telefonla çağrı açtırdım halan sorunumu çözülmedi bu kadarmı herşey satıncaya kadarmı ?

    • Generali Sigorta diyor ki:

      Merhaba Vedat Bey, ilgili birime sorunuz iletilmiştir.En yakın zamanda sizinle iletişim kurulacaktır.
      İyi günler dileriz.

      • Generali Sigorta diyor ki:

        Merhaba Vedat Bey, iletişim bilginizi bize yazarsanız size geri dönüş sağlayacağız.Teşekkürler.İyi günler.

        • VEDAT EKİCİ diyor ki:

          505 20394 95 CEP TELEFONUM

          • Generali Sigorta diyor ki:

            Vedat Bey, telefon numaranız ilgili birime iletilmiştir.En kısa sürede geri dönüş yapılacaktır.İyi günler dileriz.

          • VEDAT EKİCİ diyor ki:

            sayın yetkili bana en kısa zamanda dönüş sağlanacağını söylüyorsunuz bakın kaç gün geçti üztünden halan dönmüyorsunuz ilgili birimlerinizede ben defalarca arıyorum ve mail atıyorum geri dönmüyorlar daha nekadar bekliyeceğim sizden aldığım hizmetten hiç memnun değilim bu nu heryerde paylaşacağım bilginiz olsun

  15. Tekin Kaya diyor ki:

    kolay gelsin. kasko ve trafik sigortası yaptirdigim halde sisteme üye olamıyorum. mesaj gelmiyor. ilgilenirseniz sevinirim.

    • Generali Sigorta diyor ki:

      Merhaba Tekin Bey, iletişim bilginizi bizimle paylaşırsanız ilgili birime iletilecektir.Teşekkür eder, iyi günler dileriz.

  16. Mustafa Aksoy diyor ki:

    Yeni kasko yaptirdim.sisteme girdiğimde sms alabiliyorum fakat gelen şifre ile sisteme giriş yapamiyorum.1 Ağustos tan önce giriş yapmak istiyorum.İlgili kişiden bilgi istiyorum.

    • Generali Sigorta diyor ki:

      Merhaba Mustafa Bey.
      Bizimle iletişim bilgilerinizi paylaşırsanız, Kişisel Sigorta Danışmanlarımız konuyla ilgili size detaylı bilgi vermekten memnuniyet duyacaktır.
      İyi günler dileriz.

  17. murat gül diyor ki:

    fırsatlar kulübüne giriş yapılamıyor. mesaj alabiliyorum ancak giriş yok maalesef.
    05053869499

    • Generali Sigorta diyor ki:

      Merhabalar, telefon numaranız ilgili birime iletilmiştir. Konuyla ilgili durum en kısa süre içinde çözülecektir. İyi günler dileriz.

  18. cumaali diyor ki:

    05428202029
    2.yil kasko ve sigorta yeniledim bende aynı durumdan muzdaribim lütfen şu sorunu çözün artik

    • Generali Sigorta diyor ki:

      Merhabalar, telefon numaranız ilgili birime iletilmiştir. Konuyla ilgili durum en kısa süre içinde çözülecektir. İyi günler dileriz.

  19. ERTUĞRUL YENTÜRK diyor ki:

    Hiçbirşekildesisteme giriş yapamıyorum. Zaman aşımından dolayı hakedilen puanlar silinebilir.
    05352510902

    • Generali Sigorta diyor ki:

      Merhabalar, telefon numaranız ilgili birime iletilmiştir. Konuyla ilgili durum en kısa süre içinde çözülecektir. İyi günler dileriz.

    • Generali Sigorta diyor ki:

      Merhaba Ertuğrul Bey, 2018 yılına kadar kullanma hakkınız var.Sistem güncel, tekrar deneyebilirsiniz. Ayrıca 0850 555 55 55 numaradan 5’i tuşlayarak bilgi alabilirsiniz.İyi günler dileriz.

  20. Ali diyor ki:

    Fırsatlar kulübüne giriş yapılamıyor.sorun hala cözülmüş değil.

    • Ebru Sakine Sevli diyor ki:

      Merhabalar Ali Bey,giriş sağlanabilir kontrol sağlandı şuanda bir sorun yok. İyi günler dileriz.

  21. berrin diyor ki:

    Puan sistemi gayet iyi olmuş. Sevdim.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


CAPTCHA Image
Reload Image

Generali Sigorta’yı Facebook’ta Beğen, Hiçbir Yeniliği Kaçırma!

likeee

 

 

 

Herkes burada, gelsene sen de.