hasar-aninda-ve-sonrasinda-neler-yapmalisiniz

Generali Sigorta tarafından sigortalanmış olan değerlerinizin hasara uğraması durumunda halinde izlemeniz gereken adımlar şu şekildedir:

  1. Aşağıda yer alan kanallardan biri aracılığıyla hasar ihbarında bulunmalısınız.
  2. Hasar ihbarı yapıldıktan sonra, hasar dosya numarası, eksper adı soyadı ve telefon numarası SMS ile tarafınıza iletilecektir.
  3. Hasar dosyanızın güncel durumunu hasar dosya numaranız ile aşağıdaki kanallardan kontrol edebilirsiniz:
  4. Eksik evraklarınızı var ise; hasar sürecinizi hızlandırabilmemiz için mümkün olan en kısa sürede tarafımıza iletmelisiniz.Aşağıdaki kanallardan kolayca işlemlerinizi yapabilirsiniz:
  5. Hasar dosyanız değerlendirildikten sonra tazminat ödemesi hakkında tarafınıza SMS gönderilecektir.
  6. Ödeme onaylandı ise; ödeme tarihi ve ödemenin yapılacağı IBAN numarası tarafınıza SMS ile iletilecektir.
  7. Ödemenin onaylanmaması durumunda SMS ile tarafınıza bilgi verilecek olup; detaylı bilgi içeren resmi yazı ihbar sırasında belirttiğiniz adrese gönderilecektir.

Hasar Dosyanızın Değerlendirme Süreci Hakkında

  • İhbar edilen hasara ilişkin zararların poliçenizin teminatları dahilinde olup olmadığına dair kontrol sağlanır.
  • Poliçenizde muafiyet bulunuyorsa; tazminat ödeme tutarı poliçenizde belirtilen *muafiyet oranı/bedeli dikkate alınarak belirlenir.

* Muafiyet: Hasarın belirli bir miktarının sigortalı tarafından karşılanması halidir.

Hasar-Aninda-ve-Sonrasinda-Neler-Yapmalisiniz