Generali Sigorta A.Ş

Generali Sigorta tarafından sigortalanmış olan değerlerinizin hasara uğraması durumunda izlemeniz gereken adımları aşağıda bulabilirsiniz.

1.​Aşağıda yer alan iletişim kanallarından biri aracılığıyla hasarınızı bildirmelisiniz.

2.​Hasar dosyanızın güncel durumunu aşağıdaki iletişim kanallarından kontrol edebilirsiniz. Ayrıca, dosyanızla ilgili gelişmeleri SMS ve email aracılığıyla paylaşacağız.

3.​Eksik evraklarınız var ise, aşağıdaki iletişim kanallarından kolayca işlemlerinizi yapabilirsiniz.

4.​Hasar dosyanız değerlendirildikten sonra,

  • Ödemeniz onaylandı ise; ödeme tarihini ve ödemenin yapılacağı IBAN numarasını SMS ve email ile size ileteceğiz.
  • Ödemenizin onaylanmaması durumunda SMS ve email ile sizi bilgilendireceğiz ve resmi yazımızı poliçedeki riziko adresinize göndereceğiz.

Hasar Dosyanızın Değerlendirme Süreci Hakkında

  • Hasarınıza ilişkin zararların poliçenizin teminatları dahilinde olup olmadığına dair kontrol sağlıyoruz.
  • Poliçenizde *muafiyet bulunuyorsa; hasar ödeme tutarını poliçenizde belirtilen *muafiyet oranı/bedelini dikkate alarak belirliyoruz.

* Muafiyet: Hasarın belirli bir miktarının sigortalı tarafından karşılanması halidir.

En Çok Okunanlar