Generali Sigorta tarafından sigortalanmış olan değerlerinizin hasara uğraması durumunda izlemeniz gereken adımları aşağıda bulabilirsiniz.
- Aşağıda yer alan iletişim kanallarından biri aracılığıyla hasarınızı bildirmelisiniz.
- Generali Hesabım: hesabim.generali.com.tr
- Web Sitesi: generali.com.tr/hasar-islemleri
- Çağrı Merkezi: 0850 555 55 55
- Generali Sigorta Acenteniz
- Hasar dosyanızın güncel durumunu aşağıdaki iletişim kanallarından kontrol edebilirsiniz:
- Generali Hesabım: hesabim.generali.com.tr
- Web Sitesi: generali.com.tr/hasar-islemleri
- Eksik evraklarınız var ise, aşağıdaki iletişim kanallarından kolayca işlemlerinizi yapabilirsiniz.
- Generali Hesabım: hesabim.generali.com.tr
- Web Sitesi: generali.com.tr/hasar-islemleri
- [email protected]
- Çağrı Merkezi: 0850 555 55 55
- Generali Sigorta Acenteniz
- Hasar dosyanızı değerlendirdikten sonra hasar ödemesi hakkında size SMS göndereceğiz.
- Ödeme onaylandı ise; ödeme tarihini ve ödemenin yapılacağı IBAN numarasını SMS ile size ileteceğiz.
- Ödemenin onaylanmaması durumunda resmi yazımızı poliçedeki riziko adresinize göndereceğiz.
Hasar Dosyanızın Değerlendirme Süreci Hakkında
- Bildirdiğiniz hasara ilişkin zararların poliçenizin teminatları dahilinde olup olmadığına dair kontrol sağlanır.
- Poliçenizde muafiyet bulunuyorsa; hasar ödeme tutarı poliçenizde belirtilen *muafiyet oranı/bedeli dikkate alınarak belirlenir.
* Muafiyet: Hasarın belirli bir miktarının sigortalı tarafından karşılanması halidir.