Horlamanın önüne geçmek için kilo vermekten burun bantlarına ya da kanepede uyumaya kadar birçok şey denemiş olabilirsiniz. Öyleyse, işte denememiş olabileceğiniz on fikir!

1. Arabada şarkı söyleyin

Evet, doğru duydunuz! Horlamanın en büyük sebeplerinden biri boğaz kaslarının gevşek olmasıdır. Bu yüzden şarkı söylemek veya boğaz egzersizleri yapmak çok faydalı olabilir.

2. Rahat uyuyabilmek için bitki çaylarına başvurun

Sakinleşmek ve uykuya daha rahat dalabilmek için doğal yöntemlere başvurmak isterseniz, sıcak bir bardak bitki çayı ile sinüslerinizi açabilir ve kesintisiz uykuya hazırlık yapabilirsiniz.

3. Daha fazla uyuyun

Yattığınızda aşırı yorgun oluyorsanız, kaslarınız daha çok gevşer, bu da horlama olasılığını artırır. 

4. Sakinleştiricilerden kaçının

Evet, uykuya dalmanıza yardımcı olurlar. Ama kaslarınızı da gevşetirler ve bu yüzden horluyor olabilirsiniz.

5. Yeni yastık satın alın

Eski yastıklar alerjenlerle doludur, bu da horlamanıza yol açabilir. Çözümü hipoalerjenik yastıklar satın almakta bulabilirsiniz.

6. Sıvı alın

Yeterince sıvı almazsanız burun ve boğaz mukuslarınız gerekenden daha kıvamlı olabilir. Bu da horlamanızı olumsuz etkiler.

7. Dekonjestan kullanın

Çünkü açık bir solunum yolu, sessiz bir solunum yoludur.

8. Nemlendirici kullanın

Çünkü nemli bir solunum yolu, sessiz bir solunum yoludur.

9. Ağızlık kullanın

Diş hekiminiz, çenenizi ve dilinizi hafifçe ileride tutarak horlamayı geçirmek için tasarlanmış özel bir ağızlık yapabilir. Ancak, en pahalı çözüm bu olduğu için, önce diğer önerileri denemenizi öneririz.

10. Doktorunuz ile görüşün

Diğer önerilerin tamamını denediyseniz, ele alınması gereken başka bir probleminiz olabilir. Bu yüzden doktorunuz ile görüşmekten çekinmeyin.

 

px Horlamayı kesmenin henüz denememiş olabileceğiniz on yolu