Yarışlar ve koşular her yaştaki ve deneyim seviyesindeki koşucular için kilometre taşlarıdır; heyecan verici, canlandırıcı ve keyiflidir. 

Ancak kısa bir koşu ya da bir maraton için hazırlık yapma ve koşu sırasında en deneyimli koşucunun bile gerilmesine sebep olabilecek birkaç şey vardır. 

Gereksiz stres ve kaygıdan uzak durmanıza yardımcı olmak için koşu sırasında yapılması ve yapılmaması gerekenlere dair beş püf noktasını içeren bir video hazırladık. 

Büyük gün yaklaşırken yediklerinize ve içtiklerinize dikkat etmek ya da takip uygulamalarından ve sosyal medyadan uzak durarak kaygıyı kontrol etmeye çalışmak bunlar arasında sayılabilir. 

Hatta bilinçli olmasa da hava koşulları ve etrafınızdaki kişiler hakkında endişelenmek o günü etkileyen büyük bir faktör olabilir. 

Bu yüzden, hiçbir şeyin size engel olmasına izin vermeyin ve bir sonraki yarışınızın en iyi şekilde geçmesini sağlayacak beş püf noktasını ve stratejiyi içeren videomuzu izleyin. 

Koşu hem keyifli hem de sağlıklı bir faaliyet olmasına rağmen kimi zaman kaygıyla başa çıkmakta zorlanabilirsiniz. Generali Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ile hem fiziksel hem de ruhsal sağlığınızı güvence altına alın ve koşu performansınız hiç düşmesin.

 

px Koşarken keyif almak için yapılması ve yapılmaması gerekenler