Generali Sigorta Çağrı Merkezi Ödüle Doymuyor

Generali Sigorta > Basın Bültenleri > Generali Sigorta Çağrı Merkezi Ödüle Doymuyor

Generali Sigorta, 10. Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerinde, 250 Altı Koltuklu En İyi Çağrı Merkezi Kategorisi”nde “En Övgüye Değer Çağrı Merkezi” ödülüne layık görüldü. Yaklaşık bir buçuk yıl önce Türkiye’de sigorta sektöründe bir ilk olan 7/24 Kişisel Sigorta Danışmanlığı hizmeti verilen çağrı merkezini kuran Generali, 10. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde müşteri merkezli yaklaşımı, akıllı uygulamaları ve hayatı kolaylaştıran çözümleri ile farklı sektörlerin lider ve deneyimli markaları arasından sıyrılmayı başardı.


Generali Sigorta, “En İyi Çağrı Merkezi”, “En İyi Müşteri Deneyimi”, “En İyi Yaratıcı Çağrı Merkezi” gibi farklı kategorilerin yer aldığı ve bu yıl 10.’su düzenlenen Türkiye’nin ilk ve tek çağrı merkezi ödüllerinde “250 Altı Koltuklu En İyi Çağrı Merkezi Kategorisi”nde “En Övgüye Değer Çağrı Merkezi” ödülüne layık görüldü.

15 Ekim Perşembe günü, Haliç Kongre Merkezi’nde 10.su düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri töreninde ödüllerini teslim alan Generali ekibinin bu alandaki başarı hikayesi, yaklaşık iki yıl önce Türkiye’de sigorta sektöründe bir ilk olan Kişisel Sigorta Danışmanlığı merkezinin kurulmasına dayanıyor. Müşterilerine en son teknoloji ile sunduğu “Yalın&Akıllı” sigortacılık çözümleri ile Türkiye’de modern sigortacılığın öncüsü olan Generali Sigorta, yenilikçi mobil uygulaması “Kolayla” ile geçtiğimiz yıl 9. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde de “En Yaratıcı Çağrı Merkezi Uygulaması Kategorisi”nde “En Övgüye Değer Çağrı Merkezi Uygulaması” ödülüne layık görülmüştü.

Çağrı Merkezi Ödüllerine “Generali Ali’ler” Damgasını Vurdu

Her zaman, her yerden ve tüm iletişim kanallarından kolay ulaşılabilir olmayı ilke edinen Generali Sigorta’nın Stratejik Planlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric konu ile ilgili yaptığı açıklamada, “17 yıllık çağrı merkezi deneyimimi göz önüne aldığımda bu ödül, kazanması zor ama aynı zamanda beni en fazla memnun eden ödüldü diyebilirim. Generali Türkiye olarak 1,5 yıl önce en ileri teknolojiyi en yüksek kalitedeki hizmetle sunduğumuz çağrı merkezi hizmetlerimizi başlattık ve teknolojiyi esas alan ‘Yalın & Akıllı’ sigortacılık çözümleri geliştirerek müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırmaya odaklandık. 7/24 kişiye özel sigortacılık çözümleri ile fark yaratan Kişisel Sigorta Danışmanlarımızı temsil eden ve tüm Türkiye’nin yakından tanıdığı “Generali Ali” karakteri ile de onlara ne kadar yakın ve ulaşılabilir olduğumuzu gösterdik. Yoğun ekip çalışmamız hedefine ulaştı ve böylesi prestijli bir ödülü ekip olarak almaktan gurur duyuyoruz. Bu başarımızı geleceğe taşımak adına yenilikçi müşteri çözümleri için daha fazla çalışacağız” ifadelerine yer verdi.

Generali Hakkında:

Generali Grubu, 2014 yılında 70 milyar Euro toplam prim geliriyle dünyanın önde gelen sigorta şirketidir. Dünya çapında 78 bin çalışanıyla 60’dan fazla ülkeye ve 72 milyon müşteriye hizmet vermektedir. Grup, Batı Avrupa pazarında lider pozisyonunu korurken Merkez Doğu Avrupa ve Asya’da değeri yükselen bir yere sahiptir. Generali Sigorta A.Ş. ise 150 yılı aşkın süredir Türkiye’nin en köklü sigorta şirketi olarak ülkemizde “Kolay Sigortacılığı” başlatmıştır ve sektörün en yenilikçi şirketi olarak müşterilerine hizmet sunmaktadır.

Generali, sigortanın kolay hali.
Bu yeşil alan bilgilerinizin en son teknoloji ve güvenle bize aktarıldığını gösteriyor.