ENUYGUN YURT DIŞI SEYAHAT SAĞLIK SİGORTASI

Seyahat Sağlık poliçesi ile, kaza veya hastalık sonucu ayakta/hastanede yatarak tedavi masraflarını ve ani bir rahatsızlık/kaza nedeniyle ortaya çıkan hayati tehlikenin bulunduğu durumları kapsar ve limitler dâhilinde sizi güvence altına alır. Türk vatandaşlarının Vize uygulamasına tabi tutulduğu ülkeler tarafından, başvuru dökümanlarında zorunlu talep edilen yurtdışı seyahat sigortasını Generali’den alan sigortalılar, zorunlu tutulan asgari 30.000 Euro’luk sağlık teminatının yanında isteğe bağlı olarak Bilet İptal teminatını poliçeniz kapsamına dahil edebilmektesiniz.

Sigortaya Kabul Şartları

Enuygun.com internet sitesi veya mobil uygulamasından yurtdışı seyahat için bilet almış kişiler, işbu sigortayı ayrıca satın almış olmaları halinde sigorta kapsamından faydalanabileceklerdir.

Generali Yurt Dışı Seyahat Sağlık Poliçesi sizi hangi risklere karşı koruyor?

SEYAHAT SAĞLIK SİGORTASI YURT DIŞI TEMİNAT TABLOSU

Hizmetler

Teminat Kapsamı

Limit*

Tıbbi Tedavi Teminatı

Sigortalının, yurtdışında aniden hastalanması veya yaralanması durumunda ayakta tedavi ve hastane, ameliyat tedavi masrafları ile doktorun yazdığı ilaçların masrafı limitler dahilinde güvence altına alınmaktadır

Medikal Bilgi / Organizasyon

Tıbbi danışmaya ihtiyaç duyulduğu anda , uzman doktorlar tarafından telefonda verilen danışmanlık hizmetidir.

Sigortalının Tıbbi Nedenlerle Nakli ve/veya Geri Dönüş Seyahati

Sigortalının seyahati süresince, acil durumlarda, en uygun nakil aracı ile en yakın tıbbi merkeze veya bir tıp merkezinden diğerine veya taburcu olduktan sonra Türkiye’deki ikametgahınanakli için verilen hizmettir.

30.000 Euro

Sigortalının Cenazesinin Nakli

Sigortalının seyahati süresince, yaşam kaybı riskinin ortaya çıkması durumunda, cenazenin nakli Türkiye sınırları içindeki defin yerine gerçekleştirilmektedir.

Acil Mesajların İletilmesi

Sigorta şirketinin kendi müdahale ettiği vakıalarda, Sigortalının Türkiye’deki arkadaşları, iş çevresi ve akrabalarıyla karşılıklı olarak acil mesaj iletişimi sağlanır.

Tarifeli Havayolu Uçuşlarında Kaybolan, Zarar Gören, Çalınan Bagaj

Yurtdışı tarifeli uçuşlarda “check-in” (IATA) işlemi yapılmış bagajın kaybolması, çalınması veya zarar görmesi halinde bagajın havayolu şirketince belirlenen süre içerisinde (Minimum 21 gün) bulunamaması durumunda, EAT, havayolunun kayıp, zarar ya da çalınma raporu düzenlemiş olması şartı ile tazminat ödemesi yapılacaktır

300 Euro

* Tıbbi Tedavi, Medikal Bilgi ve Organizasyon, Sigortalının Tıbbi Nedenlerle Nakli ve/veya Geri Dönüş Seyahati, Sigortalının Cenazesinin Nakli ve Acil Mesajların İletilmesi teminatları için toplam limit 30.000 Euro’dur.

YURT İÇİ SEYAHAT SAĞLIK SİGORTASI

Seyahat Sağlık poliçesi ile, kaza veya hastalık sonucu ayakta/hastanede yatarak tedavi masraflarını ve ani bir rahatsızlık/kaza nedeniyle ortaya çıkan hayati tehlikenin bulunduğu durumları kapsar ve limitler dâhilinde sizi güvence altına alır. Yurtiçi seyahat sigortasını Generali’den alan sigortalılar, seyahat süresince güvence sağlayacak sağlık teminatının yanında birçok hizmetten faydalanabilmektedir. Ayrıca isteğe bağlı olarak Bilet İptal teminatını da poliçeniz kapsamına dahil edebilmektesiniz.

Sigortaya Kabul Şartları

Enuygun.com internet sitesi veya mobil uygulamasından yurtiçi seyahat için bilet almış kişiler, işbu sigortayı ayrıca satın almış olmaları halinde sigorta kapsamından faydalanabileceklerdir.

Generali Yurt İçi Seyahat Sağlık Poliçesi sizi hangi risklere karşı koruyor?

SEYAHAT SAĞLIK SİGORTASI YURT İÇİ TEMİNAT TABLOSU

Teminat

Teminat Kapsamı

Limit

Tıbbi Tedavi Teminatı

Sigortalının, daimi ikametgah ili dışında aniden hastalanması veya yaralanması durumunda ayakta tedavi ve hastane, ameliyat tedavi masrafları ile doktorun yazdığı ilaçların masrafı limitler dahilinde güvence altına alınmaktadır

1.000 Euro

Sigortalının Tıbbi Nedenlerle Nakli ve/veya Geri Dönüş Seyahati

Sigortalının seyahati süresince, acil durumlarda, en uygun nakil aracı ile en yakın tıbbi merkeze veya bir tıp merkezinden diğerine veya taburcu olduktan sonra Türkiye’deki ikametgahınanakli için verilen hizmettir. Sadece Kara Ambulansı ile yapılan Tıbbi Nakil hizmet kapsamı dahilindedir.

Limitsiz

Sigortalıya Yapılacak Tedavi Nedeniyle Aile Üyelerinden Birinin Konaklaması

Sigortalının seyahati esnasında, hasatalık veya bedeni ayralanma sonucu bir sağlık kuruluşunda 7 gündenf azla yatmasının gerektiği hallerde, bir Yakınının en fazla  4 günle sınırlı olmak üzere, 100 Euro limit dahilinde otelde konaklama masrafları (Standart oda+kahvaltı) karşılanacaktır.

100 Euro Max 4 Gece

Aile Üyelerinden Birinin Ölümü Nedeniyle Yolculuğun Durdurulması Sonucu Geri Dönüş

Sigortalının seyahati esnasında, ikamet adresindeki 1. Dereceden akrabanın vefat etmesi durumunda acil dönüş için organizasyon sağlanmakta ve uçak bileti (ekonomi sınıfı uçak bileti) ödenmektedir.

Limitsiz

Evde Meydana Gelen Hasar Nedeniyle Yolculuğun Durdurulması Sonucu Geri Dönüş

Sigortalının seyahati esnasında, evindeki hırsızlık, kapı ve pencerelerin zorlanması, yangın veya patlama nedeniyle oturulmaz hale gelmesi, ya da fazla zararın ortaya çıkması riski sebebiyle, ikametgah’a dönüşü için otobüs bileti veya 500 km yi aşan mesafeler için ekonomi sınıfı uçak bileti sağlanacaktır.

Limitsiz

Sigortalının Cenazesinin Nakli ve Vefat Eden Sigortalıya Eşlik Eden Çocuklarının Nakli

Sigortalının seyahati süresince, yaşam kaybı riskinin ortaya çıkması durumunda, cenazenin nakli Türkiye sınırları içindeki defin yerine gerçekleştirilecektir. Sigortalı ile birlikte seyahat eden 15 yaş ve altındaki çocukların ulaşımı için geri dönüş masrafları karşılanacaktır

Limitsiz

İlaç Gönderilmesi Organizasyonu

Sigortalının Seyahat esnasında, (tıbbi gerekliliği Geenrali uzman ekibi tarafından onaylanan) eşdeğeri bulunamayan reçete edilmiş ilaçlar (5 kg’a kadar) temin edilerek ulaştırılır. İlaçlara ait masraflar Sigortalı tarafından karşılanır.

Limitsiz

Acil Mesajların İletilmesi

Sigorta şirketinin kendi müdahale ettiği vakıalarda, Sigortalının Türkiye’deki arkadaşları, iş çevresi ve akrabalarıyla karşılıklı olarak acil mesaj iletişimi sağlanır.

Limitsiz

Genel Bilgi

Sigortalı'nın seyahati ile ilgili gerekli olabilecek turistik bilgiler ile, konaklama, ulaşım ve sağlık kuruluşları gibi konularda bilgi hizmeti sağlanacaktır.

Limitsiz

Tıbbi Destek

Tıbbi danışmaya ihtiyaç duyulduğu anda , uzman doktorlar tarafından telefonda verilen danışmanlık hizmetidir.

Limitsiz

Tarifeli Havayolu Uçuşlarında Kaybolan, Zarar Gören, Çalınan Bagaj

Yurtiçi tarifeli uçuşlarda “check-in” (IATA) işlemi yapılmış bagajın kaybolması, çalınması veya zarar görmesi halinde bagajın havayolu şirketince belirlenen süre içerisinde (Minimum 21 gün) bulunamaması durumunda, EAT, havayolunun kayıp, zarar ya da çalınma raporu düzenlemiş olması şartı ile tazminat ödemesi yapılacaktır

100 Euro

BİLET İPTAL EK TEMİNATI

Yurtiçi Seyahat Sağlık Sigortası veya Yurtdışı Seyahat Sağlık Sigortası poliçeleri ile birlikte sigortalı seyahati için satın aldığı uçak biletlerinin son 3 saate kadar herhangi bir nedenle iptal edilmesi veya acil/mücbir sebeplerden dolayı uçuş saatine kadar iptal edilmesi durumunu aşağıda belirtilen şartlarda güvence altına alabilmektedir.

  • Bilet iptalinde tazminat tutarı enuygun.com tarafından düzenlenen havaalanı vergileri ve Hizmet bedeli dahil fatura bedeli üzerinden Sigortalının muafiyeti olan %10’luk kısım ve varsa Sigortalıya bilet sağlayıcı firma tarafından ( havayolu şirketi) yapılan iade tutarı düşülerek ödenecektir.
  • Bilet iptali promosyon biletler için de geçerlidir.
  • Gidiş dönüş alınan biletlerde çift yön bilet iptali halinde toplam bilet tutarı üzerinden ödeme yapılacaktır. Paket fiyatlama (gidiş ve dönüş uçuşları için özel ve tek bilet fiyatlaması) ile yapılan satınalmalarda tek yön biletin iptali teminat ve hizmet kapsamında olmayıp herhangibir ödeme söz konusu değildir.
GENEL ŞARTLAR

Genel şartlar dokümanına ulaşmak için lütfen buraya tıklayınız.

Seyahat Sağlık Sigortası Özel Şartları
  • Yurt Dışı Seyahat Sağlık Sigortası Özel şartlar dokümanına ulaşmak için lütfen buraya tıklayınız.
  • Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası Özel şartlar dokümanına ulaşmak için lütfen buraya tıklayınız.
  • Bilet İptal Teminatı Özel şartlar dokümanına ulaşmak için lütfen buraya tıklayınız.
  • Seyahat Sağlık Sigortası Aydınlatma ve Bilgilendirme Formuna ulaşmak için lütfen buraya tıklayınız.
Seyahat Sağlık Sigortası Bilgilendirme Formu

Bilgilendirme Formuna ulaşmak için lütfen buraya tıklayınız

Hasar Süreci
  • Acil bir durumda, Sigortalı, Generali Sigorta  Çağrı Merkezini herhangi bir şahsi girişimde bulunmadan önce 7 gün  24 saat boyunca, 0212 337 20 39  nolu telefon numarasını arayarak,"Adı ve Soyadını, poliçe numarasını ve poliçenin vadesini, kendisine ulaşılabilecek yer ve telefon numarasını, karşılaştığı problemi ve istenen yardım türünü" bildirir.
  • Acil tıbbi nedenler sebebi ile, Generali Hizmet Sağlayıcısı’na ön onay için başvurulmasına rağmen onayın hastanın tıbbi durumunun aciliyeti nedeniyle beklenmesinde sakınca olduğunun doktor raporu ile belgelenmesi halinde Sigortalı ve/veya birinci derece yakını kendisine acil hizmet sağlayabilecek en yakın tıbbi merkeze gidebilir. Bu durumda, Sigortalının yurt içinde yatarak tedavilerde mümkün olan en kısa sürede ve her durumda azami 5 gün içinde aldığı hizmetler ile ilgili bilgi ve durumunu ve kanıtlayıcı belge ve faturaları Generali Hizmet Sağlayıcı’sına  bildirmesi gerekmektedir.
  • Biler İptali Teminatının poliçe kapsamında dahil edilmiş olması durumunda, sigortalı/sigorta Ettiren Generali Sigorta  Çağrı Merkezini,  0212 337 20 39  nolu telefon numarasını veya Generali Sigorta'nın sözleşmeler çerçevesinde yetkilendirdiği firmaları arayarak tazminat talebinde bulunabilir. Tazminat ödemesini yapılabilmesi için sigortalının/sigorta ettirenin aşağıda bilgi ve belgeleri Sigorta Şirketi ile paylaşması gerekmektedir;
  • Bilet İptali kapsamında Sigortalının tazminata hak kazanması halinde; ödeme yapılacak Sigortalı hesap bilgileri Sigorta Ettiren tarafından Generali Sigorta'ya ve/ya Hizmet Sağlayıcı'ya sağlanır. Generali Sigorta'ya, sadece Sigorta Ettiren'in hesap bilgilerinin sağlanması halinde ise, Generali Sigorta, sözkonusu tazminat ödemesini, tazminata konu biletleri satın alan ve işbu sigorta poliçesine ait prim ödemesini yapan Sigorta Ettiren'e yapmakla, tazminat ödeme borcundan kurtulur. 
  • Gerçekleşen riske göre ihtiyaç duyulan evraklar:
  • Yurt Dışı Seyahat Sağlık poliçesi kapsamında sunulan teminatlar:

Teminat

Tazminat Ödemesinde Gereken Evraklar

Tıbbi Tedavi Teminatı

  • Pasaport resimli sayfası ve giriş çıkış mühürlerinin olduğu sayfaların fotokopisi,
  • Hastalığı ve harcama tutarını görebileceğimiz hastaneye ait evraklar (medikal rapor, epikriz, tetkik sonuçları, fatura, fiş, vb),
  • Sigortalı ile paylaşılan beyan formunun eksiksiz doldurulmuş hali

Sigortalının Tıbbi Nedenlerle Nakli ve/veya Geri Dönüş Seyahati

  •  
  • Pasaport resimli sayfası ve giriş çıkış mühürlerinin olduğu sayfaların fotokopisi,
  • Hastalığı ve harcama tutarını görebileceğimiz hastaneye ait evraklar (medikal rapor, epikriz, tetkik sonuçları, fatura, fiş, vb),
  • Sigortalı ile paylaşılan beyan formunun eksiksiz doldurulmuş hali
  • Tedaviyi yapan Doktorun bu gerekliliğe ilişkin düzenleyeceği tıbbi rapor

Sigortalının Cenazesinin Nakli

  • Pasaport resimli sayfası ve giriş çıkış mühürlerinin olduğu sayfaların fotokopisi,
  • Ölüm raporu,
  • Harcama tutarını görebileceğimiz evraklar ve fatura,
  • Sigortalı ile paylaşılan beyan formunun eksiksiz doldurulmuş hali

Tarifeli Havayolu Uçuşlarında Kaybolan, Zarar Gören, Çalınan Bagaj

Bagaj Kaybı ile ilgili talep edilecek evraklar şunlardır;

  • Bagaj kaybıyla ilgili olarak en geç 24 saat içinde taşımacı firmadan alınan rapor,
  • Bagaj kaybıyla ilgili olarak taşımacı şirket tarafından sigortalıya yapılan ödemeyi gösteren belge (Yapılmadı ise ödeme yapılmadığını gösteren ve ödeme yapılması halinde ödemenin Generali Sigorta’ya geri ödeceneğine ilişkin taahhüdü içeren belge),
  • Bagaj kaybıyla ilgili olarak taşımacı şirketten 21 günün sonunda bagajın bulunamadığını gösteren belge,
  • Bagajın içindeki eşyalara ve bagaja ait faturalar veya fiyatını belirten resmi belgeler,
  • Sigortalı ile paylaşılan beyan formunun eksiksiz doldurulmuş hali.

Bagaj Hasarı ile ilgili talep edilecek evraklar şunlardır;

  • Bagaj hasarı ilgili olarak en geç 24 saat içinde taşımacı firmadan alınan hasar raporu,
  • Bagaj hasarı ile ilgili olarak taşımacı şirket tarafından sigortalıya yapılan ödemeyi gösteren belge (Yapılmadı ise ödeme yapılmadığını gösteren ve ödeme yapılması halinde ödemenin Generali Sigorta’ya geri ödeceneğine ilişkin taahhüdü içeren belge),
  • Bagajın bedelini gösteren faturalar veya ödeme fişleri,
  • Bagajın hasarlı fotoğrafları,
  • Sigortalı ile paylaşılan beyan formunun eksiksiz doldurulmuş hali.
  • Yurt İçi Seyahat Sağlık poliçesi kapsamında sunulan teminatlar:

Teminat

Tazminat Ödemesinde Gereken Evraklar

Tıbbi Tedavi Teminatı

  • İkametgah belgesi
  • Gidiş-dönüş seyahat biletleri (uçak, otobüs, feribot),
  • Hastalığı ve harcama tutarını görebileceğimiz hastaneye ait evraklar (medikal rapor, epikriz, tetkik sonuçları, fatura, fiş, vb),
  • Sigortalı ile paylaşılan beyan formunun eksiksiz doldurulmuş hali

Sigortalının Tıbbi Nedenlerle Nakli ve/veya Geri Dönüş Seyahati

  • İkametgah belgesi,
  • Gidiş-dönüş seyahat biletleri (uçak, otobüs, feribot),
  • Hastalığı ve harcama tutarını görebileceğimiz hastaneye ait evraklar (medikal rapor, epikriz, tetkik sonuçları, fatura, fiş, vb),
  • Sigortalı ile paylaşılan beyan formunun eksiksiz doldurulmuş hali
  • Tedaviyi yapan Doktorun bu gerekliliğe ilişkin düzenleyeceği tıbbi rapor

Aile Üyelerinden Birinin Ölümü Nedeniyle Yolculuğun Durdurulması Sonucu Geri Dönüş

  • Sigortalı ile paylaşılan beyan formunun eksiksiz doldurulmuş hali
  • Sigortalının 1. Derece yakınına ait ölüm raporu
  • Ekonomi sınıf uçak biletinin kopyası (Sigortalı satın aldı ise)
  • Önceden alınan gidiş-dönüş seyahat biletleri (uçak, otobüs, feribot)
  • İkametgah belgesi,

Sigortalının Cenazesinin Nakli ve Vefat Eden Sigortalıya Eşlik Eden Çocuklarının Nakli

  • İkametgah belgesi,
  • Gidiş-dönüş seyahat biletleri (uçak, otobüs, feribot),
  • Ölüm raporu,
  • Harcama tutarını görebileceğimiz evraklar ve fatura,
  • Sigortalı ile paylaşılan beyan formunun eksiksiz doldurulmuş hali

Tarifeli Havayolu Uçuşlarında Kaybolan, Zarar Gören, Çalınan Bagaj

Bagaj Kaybı ile ilgili talep edilecek evraklar şunlardır;

  • Bagaj kaybıyla ilgili olarak en geç 24 saat içinde taşımacı firmadan alınan rapor,
  • Bagaj kaybıyla ilgili olarak taşımacı şirket tarafından sigortalıya yapılan ödemeyi gösteren belge (Yapılmadı ise ödeme yapılmadığını gösteren ve ödeme yapılması halinde ödemenin Generali Sigorta’ya geri ödeceneğine ilişkin taahhüdü içeren belge),
  • Bagaj kaybıyla ilgili olarak taşımacı şirketten 21 günün sonunda bagajın bulunamadığını gösteren belge,
  • Bagajın içindeki eşyalara ve bagaja ait faturalar veya fiyatını belirten resmi belgeler,
  • Sigortalı ile paylaşılan beyan formunun eksiksiz doldurulmuş hali.

Bagaj Hasarı ile ilgili talep edilecek evraklar şunlardır;

  • Bagaj hasarı ilgili olarak en geç 24 saat içinde taşımacı firmadan alınan hasar raporu,
  • Bagaj hasarı ile ilgili olarak taşımacı şirket tarafından sigortalıya yapılan ödemeyi gösteren belge (Yapılmadı ise ödeme yapılmadığını gösteren ve ödeme yapılması halinde ödemenin Generali Sigorta’ya geri ödeceneğine ilişkin taahhüdü içeren belge),
  • Bagajın bedelini gösteren faturalar veya ödeme fişleri,
  • Bagajın hasarlı fotoğrafları,
  • Sigortalı ile paylaşılan beyan formunun eksiksiz doldurulmuş hali.
  • Bilet İptali Ek Teminatının bulunduğu poliçelerde, Bilet İptali tazminat talebi için gerekli evrak listesi
    • Bilet iptal işlemine ilişkin belge
    • İade tutarın yatırılması istenen banka hesap no
GENERALİ SİGORTA A.Ş.

1831 yılında İtalya’nın Trieste kentinde kurulan Generali, Türkiye’nin de ilk sigorta firması olma özelliğini taşıyor. 1863’te İstanbul’da ilk acentesini açarak sigortacılık faaliyetlerine başlayan Generali, 1989 yılında Generali Sigorta Anonim Şirketi’ni kurarak yerelleşme yolunda dev bir adım attı.

Avrupa’nın en büyük 3 sigorta firması arasında bulunan Generali, Türkiye’de 500’ün üzerinde acentesiyle geniş bir erişim ağına sahip olmasının yanında internet sitesi ve çağrı merkezinden verdiği hizmetlerle de Türkiye’nin her bölgesine hizmet sağlamaktadır.

Generali Sigorta, uygun sigorta teklifleriyle kaliteli hizmet vermesinin yanında geniş sigorta ürünleriyle de sektörde liderliğe oynamaktadır. Çalışanlarına verdiği değerle müşterilerine en güvenli hizmeti vermeyi kendisine ödev edinen Generali Sigorta Türkiye’deki hizmet ağını günden güne genişletmeyi hedeflemektedir.

Kurumsal Bilgiler

Ünvanı: Generali Sigorta Anonim Şirketi

Adres: Barbaros Plaza Emirhan Cad. No:113 Kat:12-13-14 Dikilitaş-Beşiktaş/ İSTANBUL

Mersis No: 0394000603100017

Ticaret Sicil Numarası: 252555

Vergi No: 3940006031

Sermaye Tutarı: 272.485.821,77 TL

KEP adresi: generalisigorta@hs03.kep.tr

Çağrı Merkezi Numarası/ e-mail adresi: 0850 555 55 55 / cozumyonetimi@generali.com.tr

İnternet Sitesi: www.generali.com.tr

Generali, sigortanın kolay hali.
Bu yeşil alan bilgilerinizin en son teknoloji ve güvenle bize aktarıldığını gösteriyor.