Generali Sigorta /   Hasar Anında

HASAR ANINDA YAPILMASI GEREKENLER

Sayın müşterimiz,

Generali Sigorta tarafından, sigortalanmış olan değerlerinizin hasara uğraması durumunda, tüm hasar ihbarlarınızı 7 gün 24 saat boyunca 0850 555 55 55 numaralı telefona bildirebilirsiniz. Derhal zararınız için dosya açılacak ve atanacak eksperin olay yerine en kısa zamanda yönlendirilmesi sağlanacaktır.

Ayrıca çekici, çilingir yada ambulans gibi acil destek ihtiyaçlarınız için yine 0850 555 55 55 numaralı telefondan Generali Yardım hizmetlerine de ulaşabilirsiniz.

Saygılarımızla,

Generali Hasar Departmanı

İHBAR AŞAMINDA SİGORTALIDAN İSTENİLEN BİLGİLER;

Yangın ve Hırsızlık Hasarları İçin;

  • Poliçe numarası,
  • Sigortalının ünvanı,
  • Riziko adresi, görüşülecek kişi ve telefon numarası,
  • Hasar tarihi,
  • Hasarın oluş şekli hakkında bilgi,
  • Hasara ilişkin teminat ( bina, muhteviyat, demirbaş, emtea )
  • Tahmini hasar miktarı.

Oto Hasarları İçin;

  • Poliçe numarası,
  • Sigortalının ünvanı,
  • Kazanın meydana geldiği yer ve tarih,
  • Hasarın oluş şekli hakkında bilgi,
  • Tahmini hasar miktarı,
  • Aracın yapılacağı servisin adresi, görüşülecek kişi ve telefon numarası.
  • Aracın bulunduğu servis anlaşmalı değil ise servisin vergi nosu
  • Sürücü TC numarası
  • Hasar tutanaklı mı beyanlı mı?

Makine Kırılması ve Elektronik Cihaz Hasarları İçin;

  • Poliçe numarası,
  • Sigortalının ünvanı,
  • Hasarlı makine - cihazın cinsi,
  • Hasar tarihi,
  • Hasarın oluş şekli hakkında bilgi,
  • Tahmini hasar miktarı,
  • Makine - cihazın görüleceği yerin adresi, görüşülecek kişi ve telefon numarası.

İnşaat, Montaj ve Nakliyat Hasarları İçin;

  • Poliçe numarası,
  • Sigortalının ünvanı,
  • Hasar tarihi,
  • Hasarın oluş şekli hakkında bilgi,
  • Tahmini hasar miktarı,
  • Riziko adresi, görüşülecek kişi ve telefon numarası.
HASARIN ÖDENMESİ

Sigortalıdan istenen belgeler tamamlandıktan ve eksper raporu Generali Sigorta'ya teslim edildikten sonra yapılacak inceleme neticesinde hazırlanacak olan hasar tazminat makbuzu, ibranamesi ve temliknamesi, sigortalımız veya hak sahipleri tarafından imzalanarak, sigortalının vergi kimlik numarasının veya hak sahibi tüzel kişi ise vergi levhası ve imza sirkülerinin Şirketimize ibraz edilmesinden sonra, tazminatın ödenmesi istenen banka şubesine havale veya EFT şeklinde yapılmaktadır. (İlgili şubelerde hesap açılmasına gerek yoktur.)
Ancak, Kasko Sigortası kapsamındaki hasarlarda, hasarın şirketimizce anlaşmalı olan araç tamir servislerinde tamir edilmiş olması durumunda hasar ödemesi onarımı yapan servise yapılacaktır.

Generali, sigortanın kolay hali.
Bu yeşil alan bilgilerinizin en son teknoloji ve güvenle bize aktarıldığını gösteriyor.
close
left-side

Trafik/Kasko Fiyatını Hesapla

Lütfen geçerli bir telefon numarası giriniz
Lütfen geçerli bir TC kimlik numarası giriniz
Lütfen geçerli bir plaka numarası giriniz.
Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Bilgilendirme ve Kullanıcı Sözleşmesi ile pazarlama izni metinlerini okudum, kabul ediyorum. Pazarlama izni seçenekleri için tıkla.
Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Bilgilendirme ve Kullanıcı Sözleşmesi metnini onaylayınız ve pazarlama izni hakkında karar veriniz.
X
Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Bilgilendirme ve Kullanıcı Sözleşmesi metnini onaylayınız.
Pazarlama İzin metnini okudum, yenilik ve kampanyalardan haberdar olmak istiyorum.

Lütfen bekleyiniz...