Generali Sigorta A.Ş

Hasar İşlemleri

Hasar başvurusu yapmak ya da hasar sürecini takip etmek için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsin.

Hasarın Nasıl Karşılanır

Üzülme! Hasar anında ve sonrasında her aşamada yanındayız.

Öncelikle geçmiş olsun. Sizde veya başka birinde, herhangi bir fiziksel yaralanma var mı?

Evet var:

  • Acil bir sağlık durumu varsa, ilk olarak 112 Acil Yardım'ı arayın.
  • Kaza zaptı için 155 Polis veya 156 Jandarma’yı arayın.
  • Olay yerinde, mümkün ise aracınızın yerini değiştirmeden fotoğraf çekin. Fotoğraflarda aracınızın plakasının görünmesini sağlayın. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan emin olun.

Çekici yardımı ve diğer konularda destek almak için 7/24 Generali Müşteri Hizmetlerini arayabilirsiniz.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Hasar onarımını, ücretsiz ve benzersiz hizmet alabileceğiniz Generali Prestij Servisleri’nde veya diğer Anlaşmalı Servislerimiz’de yaptırabilirsiniz. Ayrıca poliçeniz kapsamında Generali Sigorta tarafından sağlanan ikame araç ve vale hizmetlerinden de faydalanabilirsiniz.

Poliçenizde Mini Onarım Teminatı’nız varsa ve belirtilen şarlara uygun olması durumunda, hasarsızlık indiriminiz bozulmadan aracınızın onarımını gerçekleştirebilirsiniz.

Hayır yok:

Aracınız çalışır ve yürür durumda mı? 

Evet:

Size daha iyi yardım edebilmek için kaza hakkında bazı detaylara ihtiyacımız var. Aşağıdaki durumlardan hangisi kazanızı daha iyi tanımlıyor?

Tek taraflı bir çarpışma oldu, bir cisme veya yola çıkan bir hayvana çarptım.

Öncelikle 155 Polis veya 156 Jandarma’yı aramanız ve tutanak tutturmanız gerekir.

Tutanak kaydı yapıldıktan sonra en kısa sürede bizi arayın ve Generali Sigorta’ya hasar detaylarını bildirin.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Olay yerinde, mümkün ise aracınızın yerini değiştirmeden fotoğraf çekin. Fotoğraflarda aracınızın plakasının görünmesini sağlayın. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan emin olun.

Uzmanlarımız, hasar tipine göre izlenecek olan süreci size detaylı olarak açıklayacak ve destek olacak.

İhtiyacınız olacak belgelerin listesine buradan ulaşabilirsiniz.

Hasar ihbarınızı dilerseniz Hasar Bildirim Formu aracılığı ile de yapabilirsiniz.

Hasar onarımını, ücretsiz ve benzersiz hizmet alabileceğiniz Generali Prestij Servisleri’nde veya diğer Anlaşmalı Servislerimiz’de yaptırabilirsiniz. Ayrıca poliçeniz kapsamında Generali Sigorta tarafından sağlanan ikame araç ve vale hizmetlerinden de faydalanabilirsiniz.

Poliçenizde Mini Onarım Teminatı’nız varsa ve belirtilen şarlara uygun olması durumunda, hasarsızlık indiriminiz bozulmadan da aracınızın onarımını gerçekleştirebilirsiniz.

Çift taraflı bir çarpışma oldu, trafikteki başka bir ulaşım aracına veya yayaya çarptım.

Birden fazla aracın karıştığı kazalarda, taraflar arasında anlaşmalı kaza tespit tutanağı düzenlenmelidir.

Tutanak düzenleme hakkında bilgi edinmek için kaza tespit tuatanağı sayfasından faydalanabilirsiniz.

Kaza tespit tutanağı koşullarına uymayan ya da yaralanmalı kazalarda, kolluk kuvvetleri gözetiminde kaza zaptı tutulması için 155 Polis veya 156 Jandarma’yı arayın.

Olay yerinde, mümkün ise aracınızın yerini değiştirmeden fotoğraf çekin. Fotoğraflarda aracınızın plakasının görünmesini sağlayın. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan emin olun.

Tutanak kaydı yapıldıktan sonra en kısa sürede bizi arayın ve Generali Sigorta’ya hasar detaylarını bildirin.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Olay yerinde, mümkün ise aracınızın yerini değiştirmeden fotoğraf çekin. Fotoğraflarda aracınızın plakasının görünmesini sağlayın. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan emin olun.

Uzmanlarımız, hasar tipine göre izlenecek olan süreci size detaylı olarak açıklayacak ve destek olacak.

İhtiyacınız olacak belgelerin listesine buradan ulaşabilirsiniz.

Hasar ihbarınızı dilerseniz Hasar Bildirim Formu aracılığı ile de yapabilirsiniz.

Hasar onarımını, ücretsiz ve benzersiz hizmet alabileceğiniz Generali Prestij Servisleri’nde veya diğer Anlaşmalı Servislerimiz’de yaptırabilirsiniz. Ayrıca poliçeniz kapsamında Generali Sigorta tarafından sağlanan ikame araç ve vale hizmetlerinden de faydalanabilirsiniz.

Poliçenizde Mini Onarım Teminatı’nız varsa ve belirtilen şarlara uygun olması durumunda, hasarsızlık indiriminiz bozulmadan da aracınızın onarımını gerçekleştirebilirsiniz.

Park halindeki aracımda bilgim haricinde bir hasar oluşmuş.

Generali Sigorta çağrı merkezini arayın ve hasarınızın detaylarını bildirin. Uzmanlarımız, sizi sonraki adımlar için detaylı şekilde bilgilendirecek.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Olay yerinde, mümkün ise aracınızın yerini değiştirmeden fotoğraf çekin. Fotoğraflarda aracınızın plakasının görünmesini sağlayın. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan emin olun.

Uzmanlarımız, hasar tipine göre izlenecek olan süreci size detaylı olarak açıklayacak ve destek olacak.

İhtiyacınız olacak belgelerin listesine iletişim sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Hasar ihbarınızı dilerseniz Hasar Bildirim Formu aracılığı ile de yapabilirsiniz.

Hasar onarımını, ücretsiz ve benzersiz hizmet alabileceğiniz Generali Prestij Servisleri’nde veya diğer Anlaşmalı Servislerimiz’de yaptırabilirsiniz. Ayrıca poliçeniz kapsamında Generali Sigorta tarafından sağlanan ikame araç ve vale hizmetlerinden de faydalanabilirsiniz.

Poliçenizde Mini Onarım Teminatı’nız varsa ve belirtilen şarlara uygun olması durumunda, hasarsızlık indiriminiz bozulmadan da aracınızın onarımını gerçekleştirebilirsiniz.

 

 

110 İtfaiye’yi ve 112 Acil Yardım’ı arayın. Yetkililere bilgi verin ve resmi tutanak tutturun.

Daha sonra 7/24 Generali Müşteri Hizmetleri’ni 0850 555 55 55 numaralı telefondan arayın.

Yangından zarar gören konutunuzda oluşan zarar poliçeniz kapsamında Generali Sigorta Kira Koruma teminatı ile zararınız karşılanır.

Ekiplerimiz, hasarınız için size eksper gönderimi ve diğer tüm konularda gereken desteği verecek.

110 İtfaiye’yi ve 112 Acil Yardım’ı arayın. Yetkililere bilgi verin ve resmi tutanak tutturun.

Daha sonra 7/24 Generali Müşteri Hizmetleri’ni 0850 555 55 55 numaralı telefondan arayın.

Uzmanlarımız, poliçe teminatları kapsamında zararınızın en kısa sürede karşılanması için size gereken desteği verecek.

Daha sonra 7/24 Generali Müşteri Hizmetleri’ni 0850 555 55 55 numaralı telefondan arayın.

Uzmanlarımız, poliçe teminatları kapsamında zararınızın en kısa sürede karşılanması için size gereken desteği verecek.

Generali Sigorta Acil Yardım Hattını 0212 337 20 50 numaralı telefondan arayın.

Uzmanlarımız, sorunun giderilmesi için en kısa sürede ilgili ekipleri adresinize yönlendirecek.

Sizde veya başka bir kişide fiziksel yaralanma var mı? 

Evet var.

Birden fazla aracın karıştığı kazalarda, taraflar arasında anlaşmalı kaza tespit tutanağı düzenlenmelidir. Tutanak düzenleme hakkında bilgi edinmek için buradan faydalanabilirsiniz.

Hayır yok.

Generali Sigorta çağrı merkezini arayın ve hasar bildirimini gerçekleştirin.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Uzmanlarımız kazanın detaylarını öğrendikten sonra poliçeniz ve teminatlarınız kapsamında sizi yönlendirecek ve size gereken desteği verecekler.

Çarptığınız sürücünün veya kişinin iletişim bilgilerini mutlaka alın. Daha sonra ihtiyacınız olabilir ve çarptığınız kişiye ulaşmanız gerekebilir.

Eğer bir kişiye değil de araca çarptıysanız, olay yerinde mümkün ise aracınızın yerini oynatmadan resim çekin. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan ve aracının plakasının fotoğraflarda görünebilir olduğundan emin olun.

Öncelikle geçmiş olsun. Sizde veya başka bir kişide fiziksel yaralanma var mı?

Evet var.

Acil bir sağlık durumu varsa hemen 112 Acil Yardım’ı arayın.

Birden fazla aracın karıştığı kazalarda, taraflar arasında anlaşmalı kaza tespit tutanağı düzenlenmelidir.

Tutanak düzenleme hakkında bilgi edinmek için kaza tespit tutanağı içeriğimizden faydalanabilirsiniz.

KTT kriterlerine uymayan ya da yaralanmalı kazalarda, kolluk kuvvetleri nezaretinde kaza zaptı tutulması için 155 Polis veya 156 Jandarma’yı arayın.

Olay yerinde, mümkün ise aracınızın yerini değiştirmeden fotoğraf çekin. Fotoğraflarda aracınızın plakasının görünmesini sağlayın. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan emin olun.

Yetkili merciler aracılığı ile yasal süreci başlattıktan sonra en kısa sürede 7/24 Generali Müşteri Hizmetleri’ni 0850 555 55 55 numaralı telefondan arayın.

Ekiplerimiz kaza ile ilgili detayları öğrendikten sonra, size gerekli tüm konularda destek verecek.

Hayır Yok.

Generali Sigorta çağrı merkezini arayın ve hasar bildirimini gerçekleştirin.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Uzmanlarımız kazanın detaylarını öğrendikten sonra poliçeniz ve teminatlarınız kapsamında sizi yönlendirecek ve size gereken desteği vereceklerdir.

Çarptığınız sürücünün veya kişinin iletişim bilgilerini mutlaka alın. Çarptığınız kişiyle iletişim kurma ihtiyacınız olabilir.

Eğer bir kişiye değil de araca çarptıysanız:

  • Olay yerinde, mümkün ise aracınızın yerini değiştirmeden fotoğraf çekin.
  • Fotoğraflarda aracınızın plakasının görünmesini sağlayın.
  • Fotoğrafların net ve görünür olduğundan emin olun.

Generali Sigorta müşterisi tarafından aracınızda hasar oluşturulduysa ve Generali Sigortalı değilseniz, hasar durumunuzu bize ulaşarak veya internet üzerinden sorgulayabilirsiniz.

Bu işlem yalnızca Generali Sigorta müşterisi olmayan kişiler tarafından kullanılabilir.

Generali Seyahat sigortası, bagaj kaybolması gibi durumlarda, bagajınızın 21 gün bulunamaması halinde, 400 Euro’ya kadar olan zararınızı karşılar.

Seyahat Sigortası hasar bildiriminiz için bizimle şimdi iletişime geçin, uzmanlarımız size gereken desteği verecektir:

Hasar bildirimi için bize ulaşın: 0212 337 20 39

Seyahatiniz esnasında bir kaza geçirmeniz veya hastalanmanız durumunda sahip olduğunuz sağlık sigortanız yurtdışında ortaya çıkan sağlık giderlerinizi karşılamayabilir.

Seyahatiniz süresince yanınızda bulunması gereken Seyahatim Güvende Sağlık Sigortası, aşağıdaki harcamalarınızı poliçenizdeki teminat şartları ve limitler dahilinde güvence altına alır.

  • Kaza veya hastalık sonucu ayakta/hastanede yatarak tedavi masraflarınızı
  • Ani bir rahatsızlık/kaza nedeniyle ortaya çıkan sağlık harcamalarınızı

Seyahatiniz süresince medikal danışmaya ihtiyaç duyarsanız, uzman doktorlarımıza yine Çağrı Merkezimiz aracılığı ile ulaşabilirsiniz.

Generali Sigorta Çağrı Merkezini arayın ve bize ulaşın: 0212 337 20 39

Seyahatiniz esnasında pasaport, giriş vizesi, uçak bileti gibi evraklarınızın kaybolması durumunda aşağıdaki konularda Generali Sigorta Asistans hizmeti danışmanlığı ücretsizdir.

  • İlgili dokümanların yerine geçecek belgeleri alabilmeniz için gerekli yerlere başvurularının yapılması
  • İhtiyacınız olan desteğin sağlanması

Kırılan, kaybolan veya çalınan gözlük, lens, protez gibi eşyalarınız ise daimi ikametgahınıza yollanır.

Hasar bildirimi için bize ulaşın: 0212 337 20 39

Karşılaştığınız durumun detaylarını Generali Sigorta Çağrı Merkezi uzmanlarımız ile paylaşmanız halinde size gereken konularda destek olacaklardır.

Generali Sigorta Çağrı Merkezini arayın ve bize ulaşın: 0212 337 20 39

DASK, Bir “sigorta havuzu”dur. Zorunlu Deprem Sigortası teminatını sunmak üzere kurulmuş ve kâr amacı olmayan bir sigorta türüdür.

Kamu ve özel sektör işbirliği ile oluşturulmuştur. Tapuya kayıtlı, özel mülkiyete tabi, mesken olarak inşa edilmiş bir konut sahibiyseniz DASK yaptırmanız zorunludur.

DASK Sigorta bedeli ve primler, binanın yapı tipi, yaşadığınız şehir ve konutun metrekare birim yüzölçümü üzerinden hesaplanır.

Hasar gerçekleştikten sonra, tazminat miktarı yasa ve hükümlere göre poliçeniz kapsamında belirlenir. Hasarın gerçekleştiği tarihten en fazla 1 ay sonra DASK tarafından karşılanır.

DASK ile sahip olduğunuz konut taşınmazını sigortalatırsınız. Evinizin içindeki eşyalar sigortalanmaz. Evinizin içindeki eşyalarınız için Konut sigortası yaptırmanız gerekir.

Generali Sigorta ile DASK ve Konut sigortalarını indirimli fiyatlarla birleştirebilirsiniz. Böylece hem evinizi hem de eşyalarınızı koruma altına alırsınız.

DASK ve Konut Sigortanızı Generali websitemizden dakikalar içinde yaptırabilirsiniz.

Dask Fiyatını Hesapla

Generali Sigorta DASK sahibiyseniz, zararınızdan sonraki 15 gün içinde Doğal Afet Sigortalar Kurumu’na veya bize hasar bildiriminizi yapmanız gerekir.

Deprem Afet Sigortalar Kurumunu arayın: Alo 125

Doğal Afet Sigortalar Kurumu websitesi üstünden hasar bildirimi yapın:

www.dask.gov.tr

Kira sözleşmenize bağlı olarak, Zorunlu Deprem Sigortası'nın kapsamı evin değeriyle sınırlıdır. Bu yüzden DASK sigortasının genel olarak ev sahiplerinin üstlenmesi gereken bir sorumluluk olduğu söylenebilir.

Elektrik ve su abonelik işlemlerinde artık zorunlu deprem sigortası aranır. Eğer elektrik ve su gibi faturaları üstünüze düzenletmek istiyorsanız, DASK poliçesi sizin adınıza olmalı ve ev sahibiniz tarafından ödenmelidir. Generali Sigorta’da, sigorta farklı bir kişi üstüne yapılabilir.

Generali websitesi üstünden DASK yaptırmak çok kolay! Dakikalar içinde DASK sahibi ol:

Dask Fiyatını Hesapla

Kazaen zarara uğrama sonucunda telefonunuzun ekran kırılması ve sıvı teması poliçe kapsamındadır. Bu durumda; gecikmeden aşağıdaki şekilde hasar bildiriminde bulunabilirsiniz.

Satın aldığınız cihazınızın zarara uğraması durumunda yılda 2 kez tamirat hizmetinden yararlanabilirsiniz.

Cep telefonunuzun; kazaen zarara uğramasından dolayı kırılması ya da sıvı temasına bağlı olarak hasarlanması sonucu kullanılamaz hale gelmesi durumunda ürününüz eşdeğer bir cihaz ile değiştirilecektir. Bu durumda; gecikmeden aşağıdaki şekilde hasar bildiriminde bulunabilirsiniz.

Satın aldığınız cihaz kargo teslimat süresince süresi boyunca poliçe kapsamında korunmaktadır. Teslim anında ürün hasarlıysa kargo firmasından ürünün ürünü teslim alınmaması almamanız gerekmektedir.

Uzatılmış Garanti Süresi içerisinde ortaya çıkan üreticiden kaynaklanan arızaları karşılar.

Cep Telefonu Koruma Sigortası’nda hırsızlık ve cihazın kaybolması teminat kapsamında değildir.

Öncelikle geçmiş olsun. Generali Sigorta çağrı merkezini arayın ve hasarınızın detaylarını bildirin.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Çağrı merkezimiz hasarınızın onarımı için sizi en yakın anlaşmalı servise yönlendirecek.

Anlaşmalı Servisler Listesine buradan ulaşabilirsiniz.

Eğer aracınız yola çıkabilecek durumda değilse, ekiplerimiz size ücretsiz yol yardım ve çekici hizmetinin en kısa sürede sağlanması için gerekli desteği verecek.

Aracınız servise teslim edildikten sonra tüm onarımların poliçenin detayları ve klozları dahilinde en kısa sürede gerçekleşir.

Öncelikle geçmiş olsun. Generali Sigorta çağrı merkezini arayın ve hasarınızın detaylarını bildirin.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Çağrı Merkezimiz, cam hasarının onarımı için sizi en yakın anlaşmalı cam servisine yönlendirecek.

Eğer aracınız yola çıkabilecek durumda değilse, ekiplerimiz size ücretsiz yol yardım ve çekici hizmetinin en kısa sürede sağlanması için gerekli desteği verecek.

Aracınız servise teslim edildikten sonra cam hasarı onarımını poliçenin detayları ve klozları dahilinde en kısa sürede gerçekleşir.

Size daha iyi yardımcı olabilmek için bazı detaylara ihtiyacımız var. Aşağıdaki durumlardan hangisini yaşamaktasınız?

Aracımın yakıtı bitti.

7/24, Türkiye’nin her yerine sağlanan ücretsiz çekici hizmetinden faydalanmak için Generali Sigorta çağrı merkezini arayın.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Uzmanlarımız sizden talebiniz ile ilgili detayları öğrenecek ve aracınızın en kısa sürede en yakın benzin istasyonuna çekilmesi için gereken desteği sağlayacak.

Lastiğim patladı.

Generali Sigorta’nın ücretsiz lastik değişim servisinden faydalanmak Generali Sigorta çağrı merkezini arayın.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Aracınız lastiklerinin değiştirilebileceği bir konumda değilse, Generali Sigorta tarafından 7/24, Türkiye’nin her yerine sağlanan ücretsiz çekici hizmetinden faydalanmanız için uzmanlarımız gerekli desteği size sağlayacaklar ve aracınız en yakın lastik değişim servisine çekilecek.

Açık lastik değişim servisi bulunamaması durumunda, poliçeniz Asistans Teminatı kapsamında ise bulunduğunuz konuma en yakın konaklama merkezindeki gecelik konaklama ücretiniz Generali Sigorta tarafından karşılanır.

Aracımda mekanik bir arıza var, çalışmıyor.

Generali Sigorta tarafından 7/24, Türkiye’nin her yerine sağlanan ücretsiz çekici hizmetinden faydalanmanız için Generali Sigorta çağrı merkezini arayın.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Uzmanlarımız hasar detaylarını öğrenecekler ve gerekli desteği size sağlayacaklar. Aracınız en yakın yetkili servise çekilir.

Aracınızın onarımının uzun sürmesi durumunda, poliçeniz kapsamında bulunan Generali Sigorta ikame araç hizmetinden faydalanabilirsiniz.

Aracınız mı, yoksa aracınızdan bir eşya mı çalındı?

Aracım çalındı.

Öncelikle 155 Polis veya 156 Jandarma’yı aramanız ve tutanak tutturmanız gerekir.

Tutanak kaydı yapıldıktan sonra en kısa sürede bizi arayın ve Generali Sigorta’ya hasar detaylarını bildirin.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Hasar ihbarınızı dilerseniz Hasar Bildirim Formu aracılığı ile de yapabilirsiniz.

Öncelikle 1 aylık yasal bekleme süresi tamamlanır. Daha sonra, tarafınızdan talep edilecek evrakların temini ile aracınızın değeri hesaplanır ve poliçe kapsamında ödemesi en kısa sürede tarafınıza yapılır.

Aracımdan bir eşya çalındı (teyp, jant, kişisel çanta gibi) ve aracım hasar gördü.

Öncelikle 155 Polis veya 156 Jandarma’yı aramanız ve tutanak tutturmanız gerekir.

Tutanak kaydı yapıldıktan sonra en kısa sürede bizi arayın ve Generali Sigorta’ya hasar detaylarını bildirin.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Hasar ihbarınızı dilerseniz Hasar Bildirim Formu aracılığı ile de yapabilirsiniz.

Atanacak eksper tarafından aracınızdan çalınanların değeri hesaplanır ve poliçeniz kapsamında ödemesi en kısa sürede tarafınıza yapılır.

Aracınız, çalınan aksam sebebiyle yola çıkamayacak durumda ise ücretsiz çekici hizmeti ile en yakın ilgili servise çekilir ve hasarının onarımı gerçekleşir.

Anlaşmalı Servisler Listesini görüntüle.

İhtiyacın Olabilir