Hasar İşlemleri

200 yıllık tecrübesi ile Generali Sigorta her zaman yanında.

7/24 Çekici Hizmeti ile yıl boyunca araç hasarlarında yanındayız

Dolu, sel gibi doğal afetlerin tamamı doğal afet paketi ile poliçe kapsamında

Mini Onarım ile hasarsızlık indirimin bozulmadan onarım

Poliçe kapsamında hasar sonrasında yedek araç

Hasarım Nasıl Karşılanıyor?

Üzülme! Hasar anında ve sonrasında her aşamada yanındayız.

Kasko

Konut

Trafik

Seyahat

Dask

Seyahatinizde karşılaştığınız problemi aşağıdaki seçeneklerden hangisi en iyi şekilde anlatıyor?

Generali Seyahat sigortası, bagaj kaybolması gibi durumlarda, bagajınızın 21 gün bulunamaması halinde, 400 Euro’ya kadar olan zararınızı karşılamaktadır.

Seyahat Sigortası hasar bildiriminiz için bizimle şimdi iletişime geçin, uzmanlarımız size gereken desteği vereceklerdir:

Hasar bildirimi için bize ulaşın: 0212 337 20 39

Seyahatiniz esnasında bir kaza geçirmeniz veya hastalanmanız durumunda sahip olduğunuz sağlık sigortanız yurtdışında ortaya çıkabilecek sağlık giderlerinizi karşılamayabilir.

Seyahatiniz süresince yanınızda bulunması gereken Seyahatim Güvende Sağlık poliçesi, kaza veya hastalık sonucu ayakta/hastanede yatarak tedavi masraflarınızı ve ani bir rahatsızlık/kaza nedeniyle ortaya çıkan sağlık harcamalarınızı poliçenizdeki teminat şartları ve limitler dahilinde güvence altına alır.

Seyahatiniz süresince medikal danışmaya ihtiyaç duyarsanız, uzman doktorlarımıza yine Çağrı Merkezimiz aracılığı ile ulaşabilirsiniz.

Generali Sigorta Çağrı Merkezini arayın ve bize ulaşın: 0212 337 20 39

Seyahatiniz esnasında pasaport, giriş vizesi, uçak bileti gibi evraklarınızın kaybolması durumunda, bu dokümanların yerine geçecek belgeleri alabilmeniz için gerekli mercilere müracaatın yapılması ve ihtiyacınız olan desteğin sağlanması gibi konularda Generali Sigorta Asistans hizmeti danışmanlığı ücretsizdir.

Kırılan, kaybolan veya çalınan gözlük, lens, protez gibi eşyalarınız ise daimi ikametgahınıza yollanır.

Hasar bildirimi için bize ulaşın: 0212 337 20 39

Karşılaştığınız durumun detaylarını Generali Sigorta Çağrı Merkezi uzmanlarımız ile paylaşmanız halinde size gereken konularda destek olacaklardır.

Generali Sigorta Çağrı Merkezini arayın ve bize ulaşın: 0212 337 20 39

DASK, tüm konut sahipleri tarafından yaptırılması zorunlu bir sigortadır.

DASK ile ilgili detaylı bilgi almak veya hasar bildiriminiz için aşağıdakilerden birini seçebilir misiniz?

DASK, Bir “sigorta havuzu”dur ve Zorunlu Deprem Sigortası teminatını sunmak üzere kurulmuştur ve kâr amacı gütmeyen bir sigorta türüdür.

Kamu ve özel sektör işbirliği ile oluşturulmuştur. Tapuya kayıtlı, özel mülkiyete tabi, mesken olarak inşa edilmiş bir konut sahibiyseniz DASK yaptırmanız zorunludur.

DASK Sigorta bedeli ve primler, binanın yapı tipi, yaşadığın şehir ve konutun metrekare birim yüzölçümü üzerinden hesaplanır.

Hasar gerçekleştikten sonra, tazminat miktarı yasa ve hükümlere göre poliçeniz kapsamında belirlenir ve hasarın gerçekleştiği tarihten en fazla 1 ay sonra DASK tarafından karşılanır.

DASK ile sahip olduğunuz konut taşınmazını sigortalatırsınız, evinizin içindeki eşyalar sigortalanmaz, bunun için Konut sigortası yaptırmanız gerekmektedir.

Generali Sigorta ile DASK ve Konut sigortalarını indirimli fiyatlarla birleştirebilir ve hem evinizi hem de eşyalarınızı koruma altına alabilirsiniz.

DASK ve Konut Eşya sigortanızı Generali Websitesi üstünden dakikalar içinde yaptırabilirsiniz.

DASK Fiyatını Hesapla

Eğer Generali Sigorta DASK sahibiyseniz, zararınızdan sonraki 15 gün içinde Doğal Afet Sigortalar Kurumu’na veya bize hasar bildiriminizi gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

Deprem Afet Sigortalar Kurumunu arayın: Alo 125

Doğal Afet Sigortalar Kurumu websitesi üstünden hasar bildirimi yapın:
https://www.dask.gov.tr/hasar-ihbar.html

Kira sözleşmenize bağlı olarak, Zorunlu Deprem Sigortası'nın kapsamının evin değeriyle sınırlandırılmış olması sebebiyle DASK sigortasının genel olarak ev sahiplerinin üstlenmesi gereken bir sorumluluk olduğu söylenebilir.

18 Mayıs 2012'de Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren 6305 sayılı Afet Sigortaları Kanunu'nun 'Yükümlülüklerin Saptanması ve Sigortanın Kontrolü' başlıklı 11. maddesinin 3'ncü fıkrasında da geçtiği üzere, elektrik ve su abonelik işlemlerinde artık zorunlu deprem sigortası aranmaktadır.

Eğer elektrik ve su gibi faturaları üstünüze düzenletmek istiyorsanız, DASK poliçesi sizin adına olmalı ve ev sahibiniz tarafından ödenmelidir.

Generali Sigorta’da, sigorta farklı bir kişi üstüne yapılabilmektedir.

Generali websitesi üstünden DASK yaptırmak çok kolay! Dakikalar içinde DASK sahibi ol:

DASK Fiyatını Hesapla

Öncelikle geçmiş olsun, size daha iyi yardımcı olmak için nasıl bir durumla karşı karşıya olduğunuzu paylaşır mısınız?

İtfaiyeyi ve 112 Acil Yardım'ı arayın, yetkili mercilere bilgi verin ve resmi tutanak tutturun.

Daha sonra Generali Müşteri Hizmetlerini 0850 555 55 55 numaralı telefondan arayabilirsiniz.

Yangından zarar gören konutunuzda oluşan zarar poliçeniz kapsamında ise Generali Sigorta Kira Koruma teminatı ile zararınız karşılanacaktır.

Ekiplerimiz size hasarınız için Eksper gönderimi ve diğer tüm konularda gereken desteği vereceklerdir.

İfade ve Görgü Tespit tutanaklarını temini için 155 Polis veya 156 Jandarma’ yı arayın.

Daha sonra Generali Müşteri Hizmetlerini 0850 555 55 55 numaralı telefondan arayabilirsiniz.

Uzmanlarımız poliçe teminatların kapsamında zararınızın en kısa sürede karşılanması için size gereken desteği vereceklerdir.

Generali Müşteri Hizmetlerini 0850 555 55 55 numaralı telefondan arayabilirsin.

Uzmanlarımız poliçe teminatların kapsamında zararınızın en kısa sürede karşılanması için size gereken desteği vereceklerdir.

Generali Sigorta Acil Yardım Hattı ile şimdi iletişime geçin.

Generali Sigorta Acil Yardım Hattı: 0212 337 20 50

Uzmanlarımız, sorunun giderilmesi için en kısa sürede ilgili ekipleri adresinize yönlendireceklerdir.

Merhaba, hasar tipinizi seçin.

Öncelikle çok geçmiş olsun, sizde veya başka bir kişide herhangi bir fiziksel yaralanma var mı?

Kaza zaptı için 155 Polis veya 156 Jandarma’yı arayın.

Ayrıca acil bir sağlık durumu varsa hemen 112 Acil Yardım'ı arayın.

Olay yerinde mümkün ise aracınızın yerini oynatmadan resim çekin. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan ve aracınızın plakasının fotoğraflarda görünebilir olduğundan emin olun.

Çekici yardımı ve diğer konularda destek almak için 7/24 Generali Müşteri Hizmetlerini arayabilirsiniz.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Hasar onarımınızı, ücretsiz ve benzersiz hizmet alabileceğiniz Generali Prestij Servislerinde veya diğer Anlaşmalı Servislerimizde yaptırabilirsiniz. Ayrıca, poliçeniz kapsamında ise Generali Sigorta tarafından sağlanan ikame araç ve vale hizmetlerinden de faydalanabilirsiniz.

Poliçenizde Mini Onarım teminatınız varsa ve belirtilen şartlara uygun olmasa, hasarsızlık indiriminiz bozulmadan aracınızın onarımını gerçekleştirebilirsiniz.

Prestij Servis Listesini görüntüle

Anlaşmalı Servisler Listesini görüntüle

Mini Onarım Servislerimizi görüntüle

Aracınız çalışır ve yürür durumda mı?

Aracınız yürür durumda değil ise ve çalışmıyorsa en kısa sürede Generali Sigorta çağrı merkezini arayın ve hasarının detaylarını bildirin. Uzmanlarımız, sizden kazanın detaylarını alacaklar ve sonraki adımlar için size gerekli desteği sağlayacaklardır.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Hasar Bildirimin sonrası, Generali Sigorta’nın 7/24 çekici hizmeti ile aracınız en kısa sürede onarım için yetkili servise çekilecektir.

Olay yerinde mümkün ise aracınızın yerini oynatmadan resim çekin. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan ve aracınızın plakasının fotoğraflarda görünebilir olduğundan emin olun.

Hasar onarımızı, ücretsiz ve benzersiz hizmet alabileceğiniz Generali Prestij Servislerinde veya diğer Anlaşmalı Servislerimizde yaptırabilirsiniz. Ayrıca, poliçeniz kapsamında ise Generali Sigorta tarafından sağlanan ikame araç ve vale hizmetlerinden de faydalanabilirsiniz.

Prestij Servis Listesini görüntüle

Anlaşmalı Servisler Listesini görüntüle.

Size daha iyi yardımcı olabilmek için kazayla ilgili bazı detaylara ihtiyacım var, aşağıdaki senaryolardan hangisi kazanızı daha iyi tanımlıyor?

Tek taraflı kazalarda, öncelikle 155 Polis veya 156 Jandarma’yı aramanız ve tutanak tutturmanız gerekmektedir.

Tutanak kaydı yapıldıktan sonra en kısa sürede bizi arayın ve Generali Sigorta’ya hasar detaylarını bildirin.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Olay yerinde mümkün ise aracınızın yerini oynatmadan resim çekin. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan ve aracının plakasının fotoğraflarda görünebilir olduğundan emin olun.

Uzmanlarımız size hasar tipine göre izlenecek sonraki adımları detaylı şekilde açıklayacak ve destek olacaklardır.

Gerekli belgeler listesini görüntüle.

Hasar ihbarınızı dilerseniz Generali Sigorta websitesi aracılığı ile de yapabilirsiniz.

Hasar ihbarınızı internet üzerinden gerçekleştirin.

Hasar onarımınızı, ücretsiz ve benzersiz hizmet alabileceğin Generali Prestij Servislerinde veya diğer Anlaşmalı Servislerimizde yaptırabilirsiniz. Ayrıca, poliçeniz kapsamında ise Generali Sigorta tarafından sağlanan ikame araç ve vale hizmetlerinden de faydalanabilirsiniz.

Poliçenizde Mini Onarım teminatınız varsa ve belirtilen şartlara uygun olmasa, hasarsızlık indiriminiz bozulmadan aracınızın onarımını gerçekleştirebilirsiniz.

Prestij Servis Listesini görüntüle

Anlaşmalı Servisler Listesini görüntüle.

Mini Onarım Servislerimizi görüntüle

Birden fazla aracın karıştığı kazalarda, taraflar arasında anlaşmalı kaza tespit tutanağı düzenleyebilirsiniz. Tutanak düzenlerken dikkat etmeniz gereken kriterler için tıklayın.

Anlaşmalı Kaza tespit tutanağı düzenleme kriterlerini incele.

Kaza tespit tutanağı kriterlerine uymayan ya da yaralanmalı kazalarda, kolluk kuvvetleri nezaretinde kaza zaptı tutulması için 155 Polis veya 156 Jandarma’yı arayın.

Olay yerinde mümkün ise aracınızın yerini oynatmadan resim çekin. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan ve aracının plakasının fotoğraflarda görünebilir olduğundan emin olun.

Örnek Kaza Tespit Tutanağını incele.

Örnek Kaza Senaryolarını incele.

Gerekli belgeler listesini görüntüle .

Kaza Tespit Tutanağı’nı PDF dökümanı olarak indir.

Tutanak kaydı yapıldıktan sonra en kısa sürede bizi arayın ve Generali Sigorta’ya hasar detaylarını bildirin.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Hasar ihbarınızı dilerseniz Generali Sigorta websitesi aracılığı ile de yapabilirsin.

Hasar ihbarınızı internet üzerinden gerçekleştirin.

Hasar onarımını, ücretsiz ve benzersiz hizmet alabileceğin Generali Prestij Servislerinde veya diğer Anlaşmalı Servislerimizde yaptırabilirsin. Ayrıca, poliçen kapsamında ise Generali Sigorta tarafından sağlanan ikame araç ve vale hizmetlerinden de faydalanabilirsin.

Poliçende Mini Onarım teminatın var ise ve belirtilen şartlara uygun olması durumunda, hasarsızlık indirimin bozulmadan aracının onarımını gerçekleştirebilirsin.

Prestij Servis Listesini görüntüle.

Anlaşmalı Servisler Listesini görüntüle.

Mini Onarım Servislerimizi görüntüle

Öncelikle Generali Sigorta çağrı merkezini arayın ve hasarınızın detaylarını bildirin. Uzmanlarımız, sizi sonraki adımlar için detaylı şekilde bilgilendireceklerdir.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Hasar ihbarınızı dilerseniz Generali Sigorta websitesi aracılığı ile de yapabilirsiniz.

Hasar ihbarınızı internet üzerinden gerçekleştirin.

Olay yerinde mümkün ise aracınızın yerini oynatmadan resim çekin. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan ve aracın plakasının fotoğraflarda görünebilir olduğundan emin olun.

Hasar onarını, ücretsiz ve benzersiz hizmet alabileceğin Generali Prestij Servislerinde veya diğer Anlaşmalı Servislerimizde yaptırabilirsiniz. Ayrıca, poliçeniz kapsamında ise Generali Sigorta tarafından sağlanan ikame araç ve vale hizmetlerinden de faydalanabilirsiniz.

Poliçenizde Mini Onarım teminatınız varsa ve belirtilen şartlara uygunsa, hasarsızlık indiriminiz bozulmadan aracınızın onarımını gerçekleştirebilirsiniz.

Prestij Servis Listesini görüntüle.

Anlaşmalı Servisler Listesini görüntüle.

Mini Onarım Servislerimizi görüntüle.

Öncelikle geçmiş olsun, hasarınızın detaylarını bildirmek için şimdi bizi arayın: 0850 555 55 55

Çağrı Merkezimiz hasarınızın onarımı için sizi en yakın anlaşmalı servise yönlendirecektir.

Anlaşmalı Servisler Listesini görüntüle.

Eğer aracınız yola çıkabilecek durumda değilse ilgili ekiplerimiz size ücretsiz yol yardım ve çekici hizmetinin en kısa sürede sağlanması için gerekli desteği vereceklerdir.

Aracınız servise teslim edildikten sonra tüm onarımların poliçenin detayları ve klozları dahilinde en kısa sürede gerçekleştirilir.

Öncelikle geçmiş olsun, hasarınızın detaylarını bildirmek için şimdi bizi arayın: 0850 555 55 55

Çağrı Merkezimiz, cam hasarının onarımı için sizi en yakın anlaşmalı cam servisine yönlendirecektir.

Eğer aracınız yola çıkabilecek durumda değilse ilgili ekiplerimiz size ücretsiz yol yardım ve çekici hizmetinin en kısa sürede sağlanması için gerekli desteği vereceklerdir.

Aracınız servise teslim edildikten sonra cam hasarı onarımını poliçenin detayları ve klozları dahilinde en kısa sürede gerçekleştirilir.

Size daha iyi yardımcı olabilmek için bazı detaylara ihtiyacım var, aşağıdakilerden hangisi durumunu en iyi anlatıyor?

Generali Sigorta tarafından 7/24, Türkiye’nin her yerine sağlanan ücretsiz çekici hizmetinden faydalanmak için

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Uzmanlarımız sizden talebiniz ile ilgili detayları alacaklar ve en kısa sürede aracınızın en yakın benzin istasyonuna çekilmesi için gereken desteği size sağlayacaklardır.

Generali Sigorta’nın ücretsiz lastik değişim servisinden faydalanmak için şimdi bizi arayın: 0850 555 55 55

Eğer aracınız lastiklerinin değiştirilebileceği bir lokasyonda değilse, Generali Sigorta tarafından 7/24, Türkiye’nin her yerine sağlanan ücretsiz çekici hizmetinden faydalanmanız için uzmanlarımız gerekli desteği size vereceklerdir ve aracınız en yakın Lastik Değişim servisine çekilecektir.

Açık Lastik Değişim Servisi bulunamaması durumunda, poliçenizin Asistans teminatı kapsamında ise bulunduğun lokasyona en yakın konaklama merkezinde gecelik konaklama ücretiniz Generali Sigorta tarafından karşılanacaktır.

Generali Sigorta tarafından 7/24, Türkiye’nin her yerine sağlanan ücretsiz çekici hizmetinden faydalanmanız için bizi arayın: 0850 555 55 55

Uzmanlarımız hasar detaylarını alacaklar ve gerekli desteği size sağlayacaklardır. Aracınız en yakın yetkili servise çekilecektir.

Aracınızın onarımının uzun sürmesi durumunda, poliçeniz kapsamında bulunan Generali Sigorta ikame araç hizmetinden faydalanabilirsin.

Aracınız mı yoksa aracınızın içinden birşey eşyanız mı çalındı?

Öncelikle 155 Polis veya 156 Jandarma’yı araman ve tutanak tutturmanız gerekmektedir.

Tutanak kaydı yapıldıktan sonra en kısa sürede bizi arayın ve Generali Sigorta’ya hasar detaylarını bildirin.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Hasar ihbarınızı dilerseniz Generali Sigorta web sitesi aracılığı ile de yapabilirsiniz.

Hasar ihbarınızı internet üzerinden gerçekleştirin.

1 aylık yasal bekleme süresi tamamlandıktan sonra, tarafınızdan talep edilecek evrakların temini ile aracınızın değeri hesaplanacak ve poliçen kapsamında ödemesi en kısa sürede tarafınıza gerçekleştirilecektir.

Öncelikle 155 Polis veya 156 Jandarma’yı aramanız ve tutanak tutturmanız gerekmektedir.

Tutanak kaydı yapıldıktan sonra en kısa sürede bizi arayın ve Generali Sigorta’ya hasar detaylarını bildirin.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Hasar ihbarınızı dilerseniz Generali Sigorta web sitesi aracılığı ile de yapabilirsiniz.

Hasar ihbarınızı internet üzerinden gerçekleştirin.

Atanacak eksper tarafından aracınızdan çalınanların değeri hesaplanacak ve poliçeniz kapsamında ödemesi en kısa sürede tarafınıza gerçekleştirilecektir.

Aracınız, çalınan aksam sebebiyle yola çıkamayacak durumda ise ücretsiz çekici hizmeti ile en yakın ilgili servise çekilecek ve hasarının onarımı gerçekleştirilecektir.

Anlaşmalı Servisler Listesini görüntüle.

Size daha iyi yardımcı olabilmek için bazı detaylara ihtiyacımız var. Aşağıdaki seçeneklerden hangisi durumunuzu en iyi şekilde açıklıyor?

Trafik sigortası üçüncü şahıslara verilen zararları kapsar, bu sebeple kendi aracınızda oluşan hasarlar teminat kapsamında değildir.

Trafik Sigortası ile birlikte indirimli fiyata satın alabileceğiniz Generali Kasko sigortası ile aracınızdaki tüm hasarları teminatlar kapsamında güvence altına alabilirsiniz.

Üstelik, Generali Kasko sigortasında teminat paketlerini ihtiyaçlarınıza göre belirleyebilir ve indirim paketlerinden faydalanabilirsiniz.

Generali Trafik ve Kasko sigortası almak istiyorum: Trafik Sigortası Teklifi Al

Trafik sigortam var, Kasko sigortası yaptırmak istiyorum: Kasko Sigortası Teklifi Al

Öncelikle çok geçmiş olsun, sizde veya başka bir kişide bedeni bir yaralanma var mı?

Öncelikle çok geçmiş olsun, sizde veya başka bir kişide bedeni bir yaralanma var mı?

Biden fazla aracın karıştığı kazalarda, taraflar arasında anlaşmalı kaza tespit tutanağı düzenleyebilirsiniz. Tutanak düzenlerken dikkat etmeniz gereken kriterler için tıklayın.

KTT kriterlerine uymayan ya da yaralanmalı kazalarda, kolluk kuvvetleri nezaretinde kaza zaptı tutulması için 155 Polis veya 156 Jandarma’yı arayın.

Olay yerinde mümkün ise aracınızın yerini oynatmadan resim çekin. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan ve aracınızın plakasının fotoğraflarda görünebilir olduğundan emin olun.

Örnek Kaza Tespit Tutanağı'nı incele.

Hasar Senaryoları'nı incele.

Gerekli belgeler listesinni görüntüle.

Kaza Tespit Tutanağı’nı PDF dökümanı olarak indir.

Ayrıca acil bir sağlık durumu varsa hemen 112 Acil Yardım'ı arayın.

Yetkili merciler aracılığı ile yasal süreci başlattıktan sonra en kısa sürede Generali Müşteri Hizmetlerini arayın.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Ekiplerimiz kaza ile ilgili detayları alacak ve size gerekli tüm konularda destek vereceklerdir.

Generali Sigorta çağrı merkezini arayın ve hasar bildirimini gerçekleştirin.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Uzmanlarımız kazanın detaylarını öğrendikten sonra poliçeniz ve teminatlarınız kapsamında sizi yönlendirecek ve size gereken desteği vereceklerdir.

Çarptığınız sürücünün veya kişinin iletişim bilgilerini mutlaka alın, daha sonra ihtiyacınız olabilir ve çarptığınız kişiye ulaşmanız gerekebilir.

Eğer bir kişiye değil de araca çarptıysanız, olay yerinde mümkün ise aracınızın yerini oynatmadan resim çekin. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan ve aracının plakasının fotoğraflarda görünebilir olduğundan emin olun.

Generali Sigorta çağrı merkezini arayın ve hasar bildirimini gerçekleştirin.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Trafik Sigortası Genel Şartlarının C.8 maddesine gereği motorlu araç kazalarından doğan zararların tazminine ilişkin talepler, zarar görenin, zarar ve tazminat yükümlüsünü öğrendiği tarihten başlayarak maddi zararlarda 2 yıl, bedeni zararlarda ise kaza gününden başlayarak 10 yıl içinde zaman aşımına uğramaktadır.

Dava, cezayı gerektiren bir fiilden doğar ve ceza kanunu bu fiil için daha uzun bir zaman aşımı süresi öngörmüş bulunursa, bu süre tazminat talepleri için de geçerlidir. Hızlı bir şekilde zararı tazmin etmek adına, en kısa sürede gerekli tüm belgelerinle birlikte Generali Sigorta’ya başvuru yapmanız gerekmektedir.

Tazminat ödemeniz Trafik Sigortası Genel Şartları B2 maddesi kapsamında değerlendirilecektir. Detaylı bilgiyi https://www.tsb.org.tr – Genel Şartlar adresinden öğrenebilirsiniz.

Gerekli Belgeler listesini görüntüle.

Generali Sigorta müşterisi tarafından aracınızda hasar oluştuysa ve Generali Sigortalı değilseniz, hasar durumunuzu bize ulaşarak veya internet üzerinden sorgulayabilirsiniz.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Hasar Durumu Sorgula

Mağdur Hasar Sorgulama

Bu işlem yalnızca Generali Sigorta Müşterisi olmayan kişiler tarafından kullanılabilmektedir.

FİYATINI ÖĞREN
Sadece 1 dakika