Hasar İşlemleri

200 yıllık tecrübesi ile Generali Sigorta her zaman yanında.

Generali Sigorta Avantajları İlgili Belgeler ve Bağlantılar

7/24 Çekici Hizmeti ile yıl boyunca araç hasarlarında yanındayız

Dolu, sel gibi doğal afetlerin tamamı doğal afet paketi ile poliçe kapsamında

Mini Onarım ile hasarsızlık indirimin bozulmadan onarım

Poliçe kapsamında hasar sonrasında yedek araç

Hasarım Nasıl Karşılanıyor?

Üzülme! Hasar anında ve sonrasında her aşamada yanındayız.

Kasko

Konut

Trafik

Seyahat

Dask

Seyahatinde karşılaştığın problemi aşağıdaki seçeneklerden hangisi en iyi anlatıyor?

Generali Seyahat sigortası, bagaj kaybolması gibi durumlarda, bagajının 21 gün bulunamaması halinde, 400 Euro’ya kadar olan zararını karşılamaktadır.

Seyahat Sigortası hasar bildirimin için bizimle şimdi iletişime geç, uzmanlarımız sana gereken desteği vereceklerdir:

Hasar bildirimi için bize ulaşın: 0212 337 20 39

Seyahatin esnasında bir kaza geçirmen veya hastalanman durumunda sahip olduğun sağlık sigortan yurtdışında ortaya çıkabilecek sağlık giderlerini karşılamayabilir.

Seyahatin süresince yanızda bulunması gereken Seyahatim Güvende Sağlık poliçesi, kaza veya hastalık sonucu ayakta/hastanede yatarak tedavi masraflarını ve ani bir rahatsızlık/kaza nedeniyle ortaya çıkan sağlık harcamalarını poliçendeki teminat şartları ve limitler dahilinde güvence altına alır.

Seyahatin süresince medikal danışmaya ihtiyaç duyarsan, uzman doktorlarımıza yine Çağrı Merkezimiz aracılığı ile ulaşabilirsin.

Generali Sigorta Çağrı Merkezini ara ve bize ulaşın: 0212 337 20 39

Seyahatin esnasında pasaport, giriş vizesi uçak bileti gibi evraklarının kaybolması durumunda, bu dokümanların yerine geçecek belgeleri alabilmen için gerekli mercilere müracaatın yapılması ve ihtiyacın olan desteğin sağlanması gibi konularda Generali Sigorta Asistans hizmeti danışmanlığı ücretsizdir.

Kırılan, kaybolan veya çalınan gözlük, lens, protez gibi eşyaların ise daimi ikametgahına yollanır.

Hasar bildirimi için bize ulaşın: 0212 337 20 39

Karşılaştığın durumun detaylarını Generali Sigorta Çağrı Merkezi uzmanlarımız size gereken konularda destek olacaklardır.

Generali Sigorta Çağrı Merkezini arayın ve bize ulaşın: 0212 337 20 39

DASK, tüm konut sahipleri tarafından yaptırılması zorunlu bir sigortadır.

DASK ile ilgili detaylı bilgi almak veya hasar bildirimi için aşağıdakilerden birini seçebilir misin?

DASK, Bir “sigorta havuzu”dur ve Zorunlu Deprem Sigortası teminatını sunmak üzere kurulmuştur ve kâr amacı gütmeyen bir sigorta türüdür.

Kamu ve özel sektör işbirliği ile oluşturulmuştur. Tapuya kayıtlı, özel mülkiyete tabi, mesken olarak inşa edilmiş bir konut sahibiysen DASK yaptırman zorunludur.

DASK Sigorta bedeli ve primler, binanın yapı tipi, yaşadığın şehir ve konutun metrekare birim yüzölçümü üzerinden hesaplanır.

Hasar gerçekleştikten sonra, tazminat miktarı yasa ve hükümlere göre poliçen kapsamında belirlenir ve hasarın gerçekleştiği tarihten en fazla 1 ay sonra DASK tarafından karşılanır.

DASK ile sahip olduğun konut taşınmazını sigortalatırsın, evinin içindeki eşyaların sigortalanmaz, bunun için Konut sigortası yaptırman gerekmektedir.

Generali Sigorta ile DASK ve Konut sigortalarını indirimli fiyatlarla birleştirebilir ve hem evinizi hem de eşyalarını koruma altına alabilirsin.

DASK ve Konut Eşya sigortanı Generali Websitesi üstünden dakikalar içinde yaptırabilirsin.

DASK Fiyatını Hesapla

Eğer Generali Sigorta DASK sahibiysen, zararınızdan sonraki 15 gün içinde Doğal Afet Sigortalar Kurumu’na veya bize hasar bildirimini gerçekleştirmen gerekmektedir.

Deprem Afet Sigortalar Kurumunu arayın: Alo 125

Doğal Afet Sigortalar Kurumu websitesi üstünden hasar bildirimi yapın:
https://www.dask.gov.tr/hasar-ihbar.html

Kira sözleşmene bağlı olarak, Zorunlu Deprem Sigortasının kapsamının evin değeriyle sınırlandırılmış olması sebebiyle DASK sigortasının genel olarak ev sahiplerinin üstlenmesi gereken bir sorumluluk olduğu söylenebilir.

18 Mayıs 2012'de Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren 6305 sayılı Afet Sigortaları Kanunu'unun 'Yükümlülüklerin Saptanması ve Sigortanın Kontrolü' başlıklı 11. maddesinin 3'ncü fıkrasında "elektrik ve su abonelik işlemlerinde artık zorunlu deprem sigortası aranmaktadır.

Eğer Elektrik ve Su gibi faturaları üstünüze düzenletmek istiyorsan, DASK poliçesi sizin adına olmalı ve Ev Sahibi tarafından ödenmelidir.

Generali Sigorta’da, Sigorta farklı bir kişi üstüne yapılabilmektedir.

Generali websitesi üstünden DASK yaptırmak çok kolay! Dakikalar içinde DASK sahibi ol:

DASK Fiyatını Hesapla

Öncelikle geçmiş olsun, sana daha iyi yardımcı olmak için nasıl bir durumla karşı karşıya olduğunu benimle paylaşır mısın?

İtfaiyeyi ve 112 Acil Yardım'ı ara, yetkili mercilere bilgi ver ve resmi tutanak tuttur.

Daha sonra Generali Müşteri Hizmetlerini 0850 555 55 55 numaralı telefondan arayabilirsin.

Yangından zarar gören konutunda oluşan zarar poliçen kapsamında ise, Generali Sigorta Kira Koruma teminatı ile zararını karşılanacaktır.

Ekiplerimiz sana hasarın için Eksper gönderimi ve diğer tüm konularda gereken desteği vereceklerdir.

İfade ve Görgü Tespit tutanaklarını temini için 155 Polis veya 156 Jandarma’ yı arayın.

Daha sonra Generali Müşteri Hizmetlerini 0850 555 55 55 numaralı telefondan arayabilirsin.

Uzmanlarımız poliçe teminatların kapsamında zararının en kısa sürede karşılanması için sana gereken desteği vereceklerdir.

Generali Müşteri Hizmetlerini 0850 555 55 55 numaralı telefondan arayabilirsin.

Uzmanlarımız poliçe teminatların kapsamında zararının en kısa sürede karşılanması için sana gereken desteği vereceklerdir.

Generali Sigorta Acil Yardım Hattı ile şimdi iletişime geçin.

Generali Sigorta Acil Yardım Hattı: 0212 337 20 50

Uzmanlarımız, sorunun giderilmesi için en kısa sürede ilgili ekipleri adresine yönlendireceklerdir.

Merhaba, hasar tipini seç.

Öncelikle çok geçmiş olsun, sende veya başka bir kişide herhangi bir fiziksel yaralanma var mı?

Kaza zaptı için 155 Polis veya 156 Jandarma’yı arayın.

Ayrıca acil bir sağlık durumu varsa hemen 112 Acil Yardım'ı arayın.

Olay yerinde mümkün ise aracının yerini oynatmadan resim çekin. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan ve aracının plakasının fotoğraflarda görünebilir olduğundan emin olun.

Çekici yardımı ve diğer konularda destek almak için 7/24 Generali Müşteri Hizmetlerini arayabilirsin.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Hasar onarımızı, ücretsiz ve benzersiz hizmet alabileceğin Generali Prestij Servislerinde veya diğer Anlaşmalı Servislerimizde yaptırabilirsin. Ayrıca, poliçen kapsamında ise Generali Sigorta tarafından sağlanan ikame araç ve vale hizmetlerinden de faydalanabilirsin.

Poliçende Mini Onarım teminatın var ise ve belirtilen şartlara uygun olması durumunda, hasarsızlık indirimin bozulmadan aracının onarımını gerçekleştirebilirsin.

Prestij Servis listesini görüntüle

Anlaşmalı Servisler Listesini görüntüle

Mini Onarım Servislerimizi görüntüle

Aracın çalışır ve yürür durumda mı?

Aracın yürür durumda değil ise ve çalışmıyorsa en kısa sürede Generali Sigorta çağrı merkezini arayın ve hasarının detaylarını bildirin. Uzmanlarımız, senden kazanın detaylarını alacaklar ve sonraki adımlar için gerekli desteği sağlayacaklardır.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Hasar Bildirimin sonrası, Generali Sigorta’nın 7/24 çekici hizmeti ile aracın en kısa sürede onarım için yetkili servise çekilecektir.

Olay yerinde mümkün ise aracının yerini oynatmadan resim çekin. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan ve aracının plakasının fotoğraflarda görünebilir olduğundan emin olun.

Hasar onarımızı, ücretsiz ve benzersiz hizmet alabileceğin Generali Prestij Servislerinde veya diğer Anlaşmalı Servislerimizde yaptırabilirsin. Ayrıca, poliçen kapsamında ise Generali Sigorta tarafından sağlanan ikame araç ve vale hizmetlerinden de faydalanabilirsin.

Prestij Servis listesini görüntüle

Anlaşmalı Servisler Listesini görüntüle.

Sana daha iyi yardımcı olabilmek için kazayla ilgili bazı detaylara ihtiyacım var, aşağıdaki senaryolardan hangisi kazanı daha iyi tanımlıyor?

Tek taraflı kazalarda, öncelikle 155 Polis veya 156 Jandarma’yı araman ve tutanak tutturman gerekmektedir.

Tutanak kaydı yapıldıktan sonra en kısa sürede bizi ara ve Generali Sigorta’ya hasar detaylarını bildir.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Olay yerinde mümkün ise aracının yerini oynatmadan resim çekin. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan ve aracının plakasının fotoğraflarda görünebilir olduğundan emin olun.

Uzmanlarımız sana hasar tipine göre izlenecek sonraki adımları detaylı şekilde açıklayacak ve sana destek olacaklardır.

Gerekli belgeler listesini görüntüle.

Hasar ihbarınızı dilersen Generali Sigorta websitesi aracılığı ile de yapabilirsin.

Hasar ihbarını internet üstünden gerçekleştir.

Hasar onarımızı, ücretsiz ve benzersiz hizmet alabileceğin Generali Prestij Servislerinde veya diğer Anlaşmalı Servislerimizde yaptırabilirsin. Ayrıca, poliçen kapsamında ise Generali Sigorta tarafından sağlanan ikame araç ve vale hizmetlerinden de faydalanabilirsin.

Poliçende Mini Onarım teminatın var ise ve belirtilen şartlara uygun olması durumunda, hasarsızlık indirimin bozulmadan aracının onarımı gerçekleştirebilirsin.

Prestij Servis listesini görüntüle

Anlaşmalı Servisler Listesini görüntüle.

Mini Onarım Servislerimizi görüntüle

2 veya daha fazla aracın karıştığı kazalarda, taraflar arasında anlaşmalı kaza tespit tutanağı düzenleyebilirsin. Tutanak düzenlerken dikkat etmen gereken kriterler için tıkla.

Anlaşmalı Kaza tespit tutanağı düzenleme kriterlerini incele.

KTT kriterlerine uymayan yada yaralanmalı kazalarda, kolluk kuvvetleri nezaretinde kaza zaptı tutulması için 155 Polis veya 156 Jandarma’yı ara.

Olay yerinde mümkün ise aracının yerini oynatmadan resim çekin. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan ve aracının plakasının fotoğraflarda görünebilir olduğundan emin olun.

Örnek Kaza Tespit Tutanağını incele.

Örnek Kaza Senaryolarını incele.

Gerekli belgeler listesini görüntüle .

Kaza Tespit Tutanağı’nı PDF dökümanı olarak indir.

Tutanak kaydı yapıldıktan sonra en kısa sürede bizi ara ve Generali Sigorta’ya hasar detaylarını bildir.

Bizi ara: 0850 555 55 55

Hasar ihbarını dilersen Generali Sigorta websitesi aracılığı ile de yapabilirsin.

Hasar ihbarını internet üstünden gerçekleştir.

Hasar onarımını, ücretsiz ve benzersiz hizmet alabileceğin Generali Prestij Servislerinde veya diğer Anlaşmalı Servislerimizde yaptırabilirsin. Ayrıca, poliçen kapsamında ise Generali Sigorta tarafından sağlanan ikame araç ve vale hizmetlerinden de faydalanabilirsin.

Poliçende Mini Onarım teminatın var ise ve belirtilen şartlara uygun olması durumunda, hasarsızlık indirimin bozulmadan aracının onarımını gerçekleştirebilirsin.

Prestij Servis listesini görüntüle.

Anlaşmalı Servisler Listesini görüntüle.

Mini Onarım Servislerimizi görüntüle

Öncelikle Generali Sigorta çağrı merkezini ara ve hasarının detaylarını bildir. Uzmanlarımız, sene sonraki adımlar için detaylı şekilde bilgilendireceklerdir.

Bizi ara: 0850 555 55 55

Hasar ihbarını dilersen Generali Sigorta websitesi aracılığı ile de yapabilirsin.

Hasar ihbarını internet üstünden gerçekleştir.

Olay yerinde mümkün ise aracının yerini oynatmadan resim çekin. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan ve aracın plakasının fotoğraflarda görünebilir olduğundan emin olun.

Hasar onarını, ücretsiz ve benzersiz hizmet alabileceğin Generali Prestij Servislerinde veya diğer Anlaşmalı Servislerimizde yaptırabilirsin. Ayrıca, poliçen kapsamında ise Generali Sigorta tarafından sağlanan ikame araç ve vale hizmetlerinden de faydalanabilirsin.

Poliçende Mini Onarım teminatın var ise ve belirtilen şartlara uygun olması durumunda, hasarsızlık indirimin bozulmadan aracının onarımı gerçekleştirebilirsin.

Prestij Servis listesini görüntüle.

Anlaşmalı Servisler Listesini görüntüle.

Mini Onarım Servislerimizi görüntüle.

Öncelikle geçmiş olsun, hasarının detaylarını bildirmek için şimdi bizi ara: 0850 555 55 55

Çağrı Merkezimiz hasarının onarımı için seni en yakın anlaşmalı servise yönlendireceklerdir.

Anlaşmalı Servisler Listesini görüntüle.

Eğer aracın yola çıkabilecek durumda değilse ilgili ekiplerimiz sana ücretsiz yol yardım ve çekici hizmetinin en kısa sürede sağlanması için gerekli desteği vereceklerdir.

Aracın servise teslim edildikten sonra tüm onarımların poliçenin detayları ve klozları dahilinde en kısa sürede gerçekleştirilir.

Öncelikle geçmiş olsun, hasarının detaylarını bildirmek için şimdi bizi ara: 0850 555 55 55

Çağrı Merkezimiz, cam hasarının onarımı için seni en yakın anlaşmalı cam servisine yönlendireceklerdir.

Eğer aracın yola çıkabilecek durumda değilse ilgili ekiplerimiz sana ücretsiz yol yardım ve çekici hizmetinin en kısa sürede sağlanması için gerekli desteği vereceklerdir.

Aracın servise teslim edildikten sonra cam hasarı onarımını poliçenin detayları ve klozları dahilinde en kısa sürede gerçekleştirilir.

Sana daha iyi yardımcı olabilmek için bazı detaylara ihtiyacım var, aşağıdakilerden hangisi durumunu en iyi anlatıyor?

Generali Sigorta tarafından 7/24, Türkiye’nin her yerine sağlanan ücretsiz çekici hizmetinden faydalanman için

Bizi ara: 0850 555 55 55

Uzmanlarımız sizden talebiniz ile ilgili detayları alacaklar ve en kısa sürede aracının en yakın benzin istasyonuna çekilmesi için gereken desteği size sağlayacaklardır.

Generali Sigorta’nın ücretsiz lastik değişim servisinden faydalanmak için şimdi

Bizi ara: 0850 555 55 55

Eğer aracın lastiklerinin değiştirilebileceği bir lokasyonda değilse, Generali Sigorta tarafından 7/24, Türkiye’nin her yerine sağlanan ücretsiz çekici hizmetinden faydalanman için uzmanlarımız gerekli desteği sana vereceklerdir ve aracın en yakın Lastik Değişim servisine çekilecektir.

Açık Lastik Değişim Servisi bulunamaması durumunda, poliçenin Asistans teminatı kapsamında ise bulunduğun lokasyona en yakın konaklama merkezinde gecelik konaklama ücretin Generali Sigorta tarafından karşılanacaktır.

Generali Sigorta tarafından 7/24, Türkiye’nin her yerine sağlanan ücretsiz çekici hizmetinden faydalanman için

Bizi ara: 0850 555 55 55

Uzmanlarımız hasar detaylarını alacaklar ve gerekli desteği sana sağlayacaklardır. Aracın en yakın yetkili servise çekilecektir.

Aracının onarımının uzun sürmesi durumunda, poliçen kapsamında Generali Sigorta ikame araç hizmetinden faydalanabilirsin.

Aracın mı çalındı yoksa aracının içinden birşey eşyan mı?

Öncelikle 155 Polis veya 156 Jandarma’yı araman ve tutanak tutturman gerekmektedir.

Tutanak kaydı yapıldıktan sonra en kısa sürede bizi ara ve Generali Sigorta’ya hasar detaylarını bildir.

Bizi ara: 0850 555 55 55

Hasar ihbarını dilersen Generali Sigorta web sitesi aracılığı ile de yapabilirsin. Hasar ihbarını internet üstünden gerçekleştir.

1 aylık yasal bekleme süresi tamamlandıktan sonra, tarafınızdan talep edilecek evrakların temini ile aracının değeri hesaplanacak ve poliçen kapsamında ödemesi en kısa sürede tarafına gerçekleştirilecektir.

Öncelikle 155 Polis veya 156 Jandarma’yı araman ve tutanak tutturman gerekmektedir.

Tutanak kaydı yapıldıktan sonra en kısa sürede bizi ara ve Generali Sigorta’ya hasar detaylarını bildir.

Bizi arayın: 0850 555 55 55

Hasar ihbarını dilersen Generali Sigorta web sitesi aracılığı ile de yapabilirsin. Hasar ihbarını internet üstünden gerçekleştir.

Atanacak eksper tarafından aracından çalınanların değeri hesaplanacak ve poliçen kapsamında ödemesi en kısa sürede tarafına gerçekleştirilecektir.

Aracın, çalınan aksam sebebiyle yola çıkamayacak durumda ise ücretsiz çekici hizmeti ile en yakın ilgili servise çekilecek ve hasarının onarımı gerçekleştirilecektir.

Anlaşmalı Servisler Listesini görüntüle.

Sana daha iyi yardımcı olabilmek için bazı detaylara ihtiyacım var, seçeneklerden hangisi durumunu en iyi şekilde açıklıyor?

Trafik sigortası üçüncü şahıslara verilen zararları kapsar, bu sebeple kendi aracında oluşan hasarlar teminat kapsamında değildir.

Trafik Sigortası ile birlikte indirimli fiyata satın alabileceğin Generali Kasko sigortası ile aracındaki tüm hasarları teminatların kapsamında güvence altına alabilirsin.

Üstelik, Generali Kasko sigortasında teminat paketlerini ihtiyaçlarına göre belirleyebilir ve indirim paketlerinden faydalanabilirsin.

Generali Trafik ve Kasko sigortası almak istiyorum: Trafik Sigortası Teklifi Al

Trafik sigortam var, Kasko sigortası yaptırmak istiyorum: Kasko Sigortası Teklifi Al

Öncelikle çok geçmiş olsun, sende veya başka bir kişide bedeni bir yaralanma var mı?

Öncelikle çok geçmiş olsun, sende veya başka bir kişide bedeni bir yaralanma var mı?

2 veya daha fazla aracın karıştığı kazalarda, taraflar arasında anlaşmalı kaza tespit tutanağı düzenleyebilirsin. Tutanak düzenlerken dikkat etmen gereken kriterler için tıkla.

Anlaşmalı Kaza tespit tutanağı düzenleme kriterlerini incele.

KTT kriterlerine uymayan yada yaralanmalı kazalarda, kolluk kuvvetleri nezaretinde kaza zaptı tutulması için 155 Polis veya 156 Jandarma’yı ara.

Olay yerinde mümkün ise aracının yerini oynatmadan resim çekin. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan ve aracının plakasının fotoğraflarda görünebilir olduğundan emin olun.

Örnek Kaza Tespit Tutanağını incele. Örnek Kaza Senaryolarını incele. Gerekli belgeler listesini görüntüle. Kaza Tespit Tutanağı’nı PDF dökümanı olarak indir.

Ayrıca acil bir sağlık durumu varsa hemen 112 Acil Yardım'ı ara. Olay yerinde mümkün ise aracının yerini oynatmadan resim çekin. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan ve aracının plakasının fotoğraflarda görünebilir olduğundan emin olun.

Yetkili merciler aracılığı ile yasal süreci başlattıktan sonra en kısa sürede Generali Müşteri Hizmetlerini ara.

Bizi ara: 0850 555 55 55

Ekiplerimiz kaza ile ilgili detayları alacak ve sana gerekli tüm konularda destek vereceklerdir.

Generali Sigorta çağrı merkezini ara ve hasar bildirimini gerçekleştir.

Bizi ara: 0850 555 55 55

Uzmanlarımız kazanın detaylarını öğrendikten sonra poliçen ve teminatların kapsamında seni yönlendirecek ve gereken desteği vereceklerdir.

Çarptığın sürücünün veya kişinin iletişim bilgilerini mutlaka al, daha sonra ihtiyacın olabilir ve çarptığın kişiye ulaşman gerekebilir.

Eğer bir kişiye değil araca çarptıysan, Olay yerinde mümkün ise aracının yerini oynatmadan resim çekin. Fotoğrafların net ve görünür olduğundan ve aracının plakasının fotoğraflarda görünebilir olduğundan emin olun.

Generali Sigorta çağrı merkezini ara ve hasar bildirimini gerçekleştir.

Bizi ara: 0850 555 55 55

Trafik Sigortası Genel Şartlarının C.8 maddesine gereği motorlu araç kazalarından doğan zararların tazminine ilişkin talepler, zarar görenin, zarar ve tazminat yükümlüsünü öğrendiği tarihten başlayarak maddi zararlarda 2 yıl, bedeni zararlarda ise kaza gününden başlayarak 10 yıl içinde zaman aşımına uğramaktadır.

Dava, cezayı gerektiren bir fiilden doğar ve ceza kanunu bu fiil için daha uzun bir zaman aşımı süresi öngörmüş bulunursa, bu süre tazminat talepleri için de geçerlidir. Hızlı bir şekilde zararı tazmin etmek adına, en kısa sürede gerekli tüm belgelerinle birlikte Generali Sigorta’ya başvuru yapman gerekmektedir.

Tazminat ödemen Trafik Sigortası Genel Şartları B2 maddesi kapsamında değerlendirilecektir. Detaylı bilgiyi https://www.tsb.org.tr – Genel Şartlar adresinden öğrenebilirsin.

Gerekli Belgeler listesini görüntüle.

Generali Sigorta müşterisi tarafından aracında hasar oluştuysa ve Generali Sigortalı değilsen, hasar durumunu bize ulaşarak veya internet üzerinden sorgulayabilirsin.

Bizi ara: 0850 555 55 55

Generali Websitesi üstünden hasar durumunu sorgula – Bu işlem yalnızca Generali Sigorta Müşterisi olmayan kişiler tarafından kullanılabilmektedir: Mağdur Hasar Sorgulama

FİYATINI ÖĞREN
Sadece 1 dakika