Kurumsal Bilgiler

1831 yılında İtalya’nın Trieste kentinde kurulan Generali, Türkiye’nin de ilk sigorta firmasıdır. Generali 1863’te İstanbul’da ilk acentesini açarak sigortacılık faaliyetlerine başladı. 1989 yılında ise Generali Sigorta Anonim Şirketi’ni kurarak yerelleşme yolunda büyük bir adım attı.

Avrupa’nın en büyük 3 sigorta firmasından biri olan Generali, Türkiye’de 500’ün üzerinde acentesiyle geniş bir erişim ağına sahiptir. Ayrıca, internet sitesi ve çağrı merkezinden verdiği hizmetlerle de Türkiye’nin her bölgesine hizmet sağlar.

Generali Sigorta, uygun sigorta teklifleriyle kaliteli hizmet verir ve geniş sigorta ürünleriyle de sektörde liderliği amaçlar.

Çalışanlarına verdiği değerle, müşterilerine en güvenilir hizmeti vermeyi amaçlayan Generali Sigorta Türkiye’deki hizmet ağını günden güne genişletmeyi hedefler.

Vizyon, Misyon ve Değerler

Vizyonumuz

Amacımız insanların hayatlarını etkin şekilde koruma ve yaşam kalitelerini arttırmaktır.

İnsan
Müşterilerimizin ve çalışanlarımızın yaşamları ve gelecekleri bizler için çok önemlidir.
Hayat
Sonuç olarak, insanların yaşam kaliteleri üzerinde bir etki yaratıyoruz: Varlık, güvenlik, tavsiye ve hizmet sağlamak, kısa vadede kişilerin seçtikleri yaşam biçimini iyileştirmede etkili unsurlardır.
Etkin
Sigortacılık ile insanların yaşamlarını daha iyi bir hale getirmede lider, etkili ve etkin bir rol oynuyoruz.
Koruma
Kendimizi sigortacılığın temel unsuruna, bireysel ve kurumsal risklerin yönetilmesi ve azaltılmasına adadık.
Yaşam kalitesi
Generali aynı zamanda kendini değer yaratmaya da adamıştır.

Misyonumuz

Misyonumuz amacına uygun ve kolay ulaşılabilir sigorta çözümleri sunarak tercih edilen ilk sigorta şirketi olmak.

Amacına uygun
Yerel ve kişisel ihtiyaçlara ve alışkanlıklara göre oluşturulan, değerli olarak algılanan, gerçek bir yaşam gereksinimini veya fırsatını öngören veya karşılayan.
Kolay ulaşılabilir
Her şeyden önce basit ve ulaşması, anlaması ve kullanması kolay; zaman ve para için rekabetçi bir değer karşılığında olan.
Sigorta çözümleri
Şirketimiz koruma, tavsiye ve hizmetten oluşan çekici bir birleşimi sunmayı ve bireye ya da kuruma göre uyarlamayı hedeflemektedir.
Sunma
Şirketimiz en yüksek performans için çaba harcayarak başarı sağlar.
İlk tercih
Avantaj ve faydaları ile mantıklı bir şekilde piyasadaki en iyi teklif için çalışmak.

Değerlerimiz

Sözünü yerine getirir

Çalışanlarımız, müşterilerimiz ve sosyal paydaşlarımızla karşılıklı güvene dayalı uzun süreli bir bağımız vardır. Çalışmalarımız müşterilerimizin hayatlarını iyileştirmeye yöneliktir.
Bu vaadi gerçekleştirme ve uzun süreli bir ilişki ile etki yaratmak için doğruluk ve disiplin içinde çalışırız.

Çalışanlarına değer verir

Çalışanlarımıza değer veririz ve farklılıkları teşvik ederiz. Şeffaf, birleştirici ve ulaşılabilir bir çalışma ortamı oluşturarak sürekli öğrenmeye ve gelişime yatırım yaparız. Çalışanlarımızın gelişimi şirketimizin uzun vadeli geleceği için önemlidir.

Live the community

Faaliyet gösterdiğimiz her pazarda güçlü, sürdürülebilir ve uzun süreli ilişkilerle dünya çapında bir gruba ait olduğumuz için gurur duyarız. Faaliyet gösterdiğimiz pazarlar bizim evimizdir.

Açık fikirliyiz

Bizler açık ve farklı fikirlere sahip, olaylara farklı açılardan bakmak isteyen, meraklı, ulaşılabilir ve yetkili kişileriz.

Sorumluluklarımız

Sadece ekonomik olarak değil sosyal ve çevresel olarak da değer yaratma amacını taşırız. Uzun dönemde başarılı bir finansal performans göstereceğimizden eminiz ve faaliyet gösterdiğimiz ülkenin toplumu için daha iyisini yapmak için çalışacağız. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına yanıt veren yüksek kalite ürün ve hizmetler ile insanların hayatlarını geliştirmeye katkıda bulunmak istiyoruz. Kendimizi bulunduğumuz ülkelerin bir parçası gibi hissediyoruz ve topluma yardımcı olma amacıyla çeşitli projeleri destekliyoruz. İnanıyoruz ki başarımız temel olarak çalışanlarımızın kalitesinden gelir. Sosyal diyaloğu geliştirerek çalışanlarımızın da iş geliştirme üzerinde bilinçlenmelerine katkıda bulunuyoruz. Bu kapsamda Grubumuz 1997’den beri European Works Council (Avrupa İşleri Konseyi) ile sosyal diyaloğu geliştirmek için birlikte çalışmaktadır. Detaylı bilgi için tıklayınız.

Ek olarak, 2006 yılı itibarı ile bazı prensip ve amaçlarımızı belirlemek için Avrupa Sosyal Hakları Sözleşmesini temel aldık. Bu prensip ve amaçlarımız, yönetim ile çalışanlar arasında karşılıklı güveni oluşturma ve olumlu bir çalışma ortamı yaratma temeline dayanır. Rapor için tıklayınız.

Kurumsal sorumluluk stratejimiz, Grubumuzun iş öncelikleri ve davranış kuralları temel alınarak oluştu. Bu stratejide aynı zamanda Grubumuzun başarısında önemli bir rol oynayan paydaşlarımızın da ihtiyaç ve beklentilerini düşündük. Stratejimizin ana hatları Sürdürülebilirlik Taahhütleri Sözleşmesinde bulunmaktadır. Bu belge sosyal, çevresel ve idari yönetim için anahtar konumdadır.

Ek olarak, bu belge gelecek yıllarda odaklanmak istediğimiz faaliyet alanlarını da belirtiyor. Bu neden ile amaçlarımıza ulaşıp paydaşlarımız için değer yaratmayı hedefliyoruz. Kurumsal sorumluluk stratejimizi belirtmek ve Sürdürülebilirlik Raporumuzun içeriğini oluşturmak için Resmi Gereklilik Analizimizi Raporlama Kılavuzu temeline göre oluşturduk.

Unvanı

Generali Sigorta

Anonim Şirketi

Adres

Altunizade Mah. Ord. Prof. Dr. Fahrettin Kerim Gökay Cad. Altınyurt Plaza No: 38 İç Kapı No: 5 34662 Üsküdar / İstanbul

Ticaret Sicil No

252555

Vergi No

3940006031

MERSIS

0394000603100017

Sermayemiz

407.485.821,77 TL

Kasko ve Trafik Üretimi

Casco & Mtpl Production

127.727.965 TL

Brüt Yazılan Primler

Gross Written Premiums

231.746.854 ₺

Çalışan Sayımız

Our People

184

GENERALI SİGORTA A.Ş. ORTAKLIK YAPISI

Ortaklar Hisse Tutarı (TL) Hisse Adedi %
GENERALI TURKEY HOLDING B.V. 407.485.393,89 40.748.539.389 99,999
MEHMET KADRİ ÜLKER 211,80 21.180
ALTAN İKİZ 211,80 21.180
HAŞİM EKENER 2,14 214
ZEYNEP EKENER 2,14 214
TOPLAM 407.485.821,77 40.748.582.177,00 100

Yönetim Kadrosu

Sylvain Emilien Christian Ducros

Sylvain Emilien Christian Ducros

Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdür

1999 Yılında Institut de Sciences Financières et d’Assurance-ISFA Aktüerya ve Finans mezunu olan Sylvain Ducros, Fransız Aktüerya Enstitüsü’ne (Institut des Actuaires (IA)) kayıtlı bir Aktüerdir. Ayrıca Aktüerya Bilimleri alanında yüksek lisans derecesine sahiptir.

Sylvain Ducros Sigorta Endüstrisinde yaklaşık yirmi yıl boyunca AXA Grup'ta, hem Avrupa'da hem de Güney Doğu Asya'da hayat dışı kuruluşlarda Baş Aktüer, Finanstan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı ve Teknikten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı gibi üst düzey pozisyonlarda bulunmuştur. Bu görevlerde Hayat dışı sigortacılık alanında Ürün Geliştirme, Fiyatlandırma, Underwriting, Hasar, Reasürans, Finans, Yatırım, Risk Yönetimi, Rezerv alanlarında deneyim sahibi olmuştur.

AXA Grup bünyesindeki son görevinde Finanstan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı ve Teknikten Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı rollerine ek olarak, Endonezya'daki Mandiri AXA General Insurance Bhd'nin Yönetim Kurulu Üyeliği de yapmıştır.

2019 yılında Tayland pazarında online araba sigortası sağlayan ve Tayland'da hızla büyüyen önde gelen bir Fintech olan Roojai.com’da Finanstan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapmıştır.

14 Eylül 2020 tarihi itibarıyla Generali Sigorta A.Ş. Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü olarak atanmış ve Generali Ailesi'ne katılmıştır.

Sunay Koray

Sunay Koray

Mali İşlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi

İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi İşletme Bölümü’nden 2000 yılında mezun olan Sunay Koray, Marmara Üniversitesi’nde Uluslararası Ekonomi üzerine yüksek lisans yaptı. Halen İstanbul Üniversitesi’nde “Makro Ekonomik Göstergelerin Şirket Değerlemesine Etkileri” doktora tezine devam etmekte olan Koray, 2004 - 2008 yılları arasında BDO Türkiye’de Kıdemli Denetçi olarak görev aldı. 2008 – 2015 yılları arasında Aviva Sigorta’da sırasıyla Mali Kontrol ve Raporlama Müdür Yardımcısı, Mali Kontrol ve Raporlama Müdürü, Finans ve Yatırımcı İlişkileri Bölümü Başkanı görevlerini yürüten Koray, Şubat 2015’te Aviva Sigorta’da CFO görevine atandı. Sunay Koray 15 Nisan 2015 tarihi itibarıyla Generali Sigorta Mali İşlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak Generali Ailesi’ne katılmıştır.

Suat Oruç

Suat Oruç

Teknik ve Reasürans Genel Müdür Yardımcısı

1993 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi Gemi İnşaatı ve Gemi Makineleri Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Oruç, 2012 yılında Stratford Üniversitesi’nde Pazarlama alanında eğitim almış ve sonrasında American Institute of CPCU’da Chartered Property Casualty Underwriter (CPCU) ve Associate of Reinsurance (ARe) eğitimlerini tamamlamıştır.

1993 yılında Mapfre Sigorta’nın teknik departmanında başlamış ve kariyeri süresince sigortacılık sektöründe çeşitli alanlarda çalışmış, son olarak Ergo Sigorta A.Ş.’de UW, Hasar, Operasyon, Reasürans, Aktüeryal Fiyatlandırma ve Tarife Yönetiminden Sorumlu Yönetim Kurulu ve İcra Kurulu Üyesi görevini yapmıştır.

Eylül 2019 itibarıyla Generali Sigorta Oto Sigortaları ve Hasar, Oto Dışı Bireysel ve Kobi Sigortaları, Oto Dışı Hasar, Kurumsal Oto Dışı Sigortaları ve Reasürans, Kurumsal Satış, Aktüeryal Fiyatlandırma ve Tarife Yönetimi, Ürün Yönetimi ve Proje Yönetimi departmanlarından sorumlu Teknik ve Reasüranstan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak Generali Ailesi’ne katılmıştır.

Seydi Demir

Seydi Demir

Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

Seydi Demir, 1998 yılında Girne Amerikan Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde lisans eğitimini ve 1999 yılında Yeditepe Üniversitesi İşletme Fakültesi Satış ve Pazarlama Bölümü’nde yüksek lisansını tamamladı. Kariyerine 1998 yılında Turkcell’de başlayan Demir, Yapı Kredi’de Sigorta Kurumsal Sağlık Sigortaları, Mapfre’de Yaşam Sigorta Acenteler Pazarlama, Ergo’da Grup İştirakleri Satış Ekipleri Koordinatörlüğü ve Mapfre Sigorta’da Satış ve Pazarlama Direktörü olarak görevlerine devam etti. 2010 yılında Mapfre Sigorta’ya katılan Demir, yaklaşık 8 yıl Acenteler, Brokerler, Direkt Satış, Oto Bayi Kanalları, Bankasürans ve Leasing Departman Yöneticisi olarak görevini sürdürmüştür. Görevini 2017 yılından itibaren Kurumsal ve İstanbul Bölgeler Direktörü olarak devam ettirmiştir. 11 Eylül 2018 tarihi itibarıyla Generali Sigorta Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak Generali Ailesi’ne katılmıştır.

Erkan Fuat Işıksal

Erkan Fuat Işıksal

Direkt Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

Tarsus Amerikan Koleji’nin ardından 2002 yılında Çankaya Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Işıksal, 2005 yılında Marmara Üniversitesi’nde Sigortacılık alanında yüksek lisans yapmış, 2012 yılında ise Yeditepe Üniversitesi’nde Pazarlama Yönetimi yüksek lisansını tamamlamıştır. 2018’de sırasıyla, INSEAD Fontainebleau Üniversitesi’nde ve Harvard Business School’da yöneticilik eğitimleri almıştır.

Kariyerine 2002 yılında Allianz Sigorta’da Bireysel Teknik Departmanında underwriter olarak başlamış, 2002-2020 yılları arasında aynı kurumda sırasıyla; Affinity Satış ve Ürün Geliştirme Yöneticisi, Proje Yönetim Ofisi Proje Müdürü, Stratejik Pazarlama Müdürü, Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Grup Başkanı ve Müşteri Yönetimi ve İnovasyon Ofisi Direktörü görevlerini yapmıştır.

Son olarak 2020’de Sompo Sigorta’da Pazarlama ve Dijital Satıştan Sorumlu Pazarlama Koordinatörü olarak görev yapan Işıksal, Mayıs 2021 itibarıyla Direkt Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak Generali Ailesi’ne katılmıştır.

Kemal Yiğit

Kemal Yiğit

Bilgi Teknolojileri Direktörü

Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü’nden 2002 yılında mezun olan Kemal Yiğit, Boğaziçi Üniversitesi Mühendislik ve Teknoloji Yönetimi üzerine yüksek lisans yaptı. 2002-2006 yılları arasında Veripark’ta Yazılımcı ve Proje Yöneticisi olarak farklı projelerde görev aldı. 2008-2012 yılları arasında Zurich Sigorta’da Sistem ve Yazılım Geliştirme Yöneticisi olarak çalışan Kemal Yiğit, 1 Mayıs 2019 tarihi itibarıyla Generali Sigorta Ailesi’nde Bilgi Teknolojileri Direktörü görevini yürütmektedir.

Elif Uysal Kumcu

Elif Uysal Kumcu

İnsan Kaynakları Müdürü

Elif Uysal Kumcu, Uludağ Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkiler bölümü mezunudur. 2000 yılında kariyerine USEH -Uluslararası Eğitim ve Staj Hizmetleri, International Training Services bünyesinde Danışman olarak başlayan Kumcu, 2003 yılı itibarıyla Viko by Panasonic’te İnsan Kaynakları Sorumlusu olarak görev aldıktan sonra, 3 Mart 2009 tarihi itibarıyla İnsan Kaynakları Müdürü olarak Generali Ailesi’ne katılmıştır.

Denetim

2021 için atanan Bağımsız Denetim Şirketi

Unvanı
KPMG Bağımsız Denetim ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik Anonim Şirketi
(Mersis:0589026994000013, Boğaziçi Kurumlar VD. 5890269940)

Adres

Ankara
Paragon Tower, Kizilirmak Mah Ufuk Üniversitesi Cad. No: 2 Kat:13
Tel: +90 312 491 72 31
Faks: +90 312 491 71 31

Bursa
İnallar Cadde Plaza, Balat Mahallesi Mudanya Yolu Sanayi Caddesi No: 435
K:5 D:19-20 Nilüfer
Tel: +90 224 503 80 00

İstanbul
İş Kuleleri, Kule 3, Kat:2-9, Levent
Tel: +90 212 316 60 00
Faks: +90 212 316 60 60

İzmir
Folkart Towers, Adalet Mh. Manas Bulvarı, No: 39 B Kat: 35, 35530 Bayraklı
Tel: +90 232 464 20 45
Faks: +90 232 464 21 45

Corporate Details

Generali was founded in 1831, in Trieste, Italy, and also has the distinction of being the first insurance firm in Turkey. Generali’s insurance operations in Turkey began in 1863, with the opening of its first agency in Istanbul. 1989 saw another big step in the direction of local operations, with the founding of Generali Sigorta Anonim Şirketi.

One of the top three insurance firms of Europe, Generali has an extensive network in Turkey, with more than 500 agencies. Furthermore, it serves every region of the country through its website and call center.

Generali Sigorta provides high-quality services with detailed and affordable offers, and aims for leadership in the industry with a wide range of insurance products.

Another goal of Generali Sigorta is to expand its service network in Turkey day by day, in order to facilitate its valuable team’s efforts to provide most reliable services to its customers.

Vision, Mission and Values

Our Vision

Our purpose is to actively protect and enhance people’s lives

People
We deeply care about our clients’ and our people’s future and lives.
Lives
Ultimately, we have an impact on the quality of people’s lives: wealth, safety, advice and service are instrumental in improving people’s chosen way of life for the long term.
Actively
We play a proactive and leading role in improving people’s lives through insurance.
Protect
We are dedicated to the heart of insurance - managing and mitigating risks of individuals and institutions.
Enhance
Generali is also committed to creating value.

Our Mission

Our mission is to be the first choice by delivering relevant and accessible insurance solutions.

Relevant
Anticipating or fulfilling a real life need or opportunity, tailored to local and personal needs and habits, perceived as valuable.
Accessible
Simple, first of all, and easy to find, to understand and to use; always available, at a competitive value for money.
Insurance solutions
We aim at offering and tailoring a bright combination of protection, advice and service.
Delivering
We ensure achievement striving for the highest performance.
First choice
Logical and natural action that acknowledges the best offer in the market based on clear advantages and benefits.

Our Values

Deliver on the promises

We tie a long-term contract of mutual trust with our people, clients and stakeholders; all of our work is about improving the lives of our clients.
We commit with discipline and integrity to bringing this promise to life and making an impact within a long lasting relationship.

Value our people

We value our people, encourage diversity and invest in continuous learning and growth by creating a transparent, cohesive and accessible working environment. Developing our people will ensure our company’s long term future.

Live the community

We are proud to belong to a global Group with strong, sustainable and long lasting relationships in every market in which we operate. Our markets are our homes.

Be open

We are curious, approachable and empowered people with open and diverse mindsets who want to look at things from a different perspective.

Our Responsibilities

We pursue the objective of value creation not only in economic terms but also in social and environmental ones. We are committed to ensuring good financial performance in the long term and to performing better for the society in which we operate. We want to help improve people's lives, above all through high quality products and services that meet our clients' protection needs. We also feel part of the community in which we operate, and seek to aid it by supporting various projects. We believe our success is primarily based on the quality of our people. In fact we aim at improving social dialogue contributing to the awareness of employees on the business development. In this respect, the Group has been cooperating with the European Works Council since 1997, to improve social dialogue. Click here for details.

Moreover, we adopted the European Social Charter in 2006 to address some principles and objectives which aim at consolidating and promoting mutual trust between management and employees and a positive working environment based on respect of labor rights. Click here for the report.

Our corporate responsibility strategy is established on the basis of the Group’s business priorities and the principles. The strategy also takes into account the needs and expectations of our key stakeholders, who play an important role in the ongoing success of the Group. Our strategy is outlined in the Charter of sustainability commitments. This document is fundamental to the management of key social, environmental and governance matters.

It also identifies areas of action we intend to focus on in the coming years to help us achieve our business objectives and create value for our stakeholders. In order to identify the priorities for our corporate responsibility strategy and to define the content of the Sustainability Report we have conducted our Formal Materiality Analysis in accordance with the Reporting Guidelines.

TITLE

Generali Sigorta

Anonim Şirketi

Address

Altunizade Mah. Ord. Prof. Dr. Fahrettin Kerim Gökay Cad. Altınyurt Plaza No: 38 İç Kapı No: 5 34662 Üsküdar / İstanbul

Trade Registry No.

252555

Tax No.

3940006031

MERSIS

0394000603100017

Capital

407.485.821,77 TL

Casco & Mtpl Production

127.727.965 TL

Gross Written Premiums

231.746.854 ₺

Personnel Count

184

GENERALI SİGORTA A.Ş.’s SHAREHOLDING STRUCTURE

Shareholders Share Value (TRY) Share Count %
GENERALI TURKEY HOLDING B.V. 407.485.393,89 40.748.539.389 99,999
MEHMET KADRİ ÜLKER 211,80 21.180
ALTAN İKİZ 211,80 21.180
HAŞİM EKENER 2,14 214
ZEYNEP EKENER 2,14 214
TOTAL 407.485.821,77 40.748.582.177,00 100

Management

Sylvain Emilien Christian Ducros

Sylvain Emilien Christian Ducros

Board Member and CEO

Having graduated in 1999 from Institut de Sciences Financières et d’Assurance (ISFA), with a degree in Actuary and Finance, Sylvain Ducros is an actuary registered with Institut des Actuaires (IA). Furthermore, he holds a master’s degree in Actuary Sciences.

For approximately twenty years now Sylvain Ducros served in executive positions as the Chief Actuary, Chief Financial Officer, and Chief Insurance Officer at AXA Group’s non-life entities in Europe as well as Southeast Asia. In those positions, he gained extensive experience on Product Development, Pricing, Underwriting, Claims, Reinsurance, Finance, Investment, Risk Management, and Reserves in non-life insurance.

His last appointment within AXA Group saw him serve as a Board Member at Mandiri Axa General Insurance in Indonesia, in addition to his role as the Chief Financial Officer and Chief Insurance Officer.

In 2019, he took up the position of Chief Financial Officer at Roojai.com, a fast-growing Fintech in Thailand, which provides online car insurance in Thai market.

As of 14 September, 2020, he joined Generali Family as the Board Member and CEO of Generali Sigorta A.Ş..

Sunay Koray

Sunay Koray

Vice President for Financial Affairs, and Board Member.

Having graduated in year 2000 from Istanbul University, Faculty of Economics, Department of Business Administration, Sunay Koray got a master’s degree in International Economics at Marmara University. He is currently working on his Ph.D. in Istanbul University, with a thesis on “Macroeconomic Indicators’ Effects on the Valuation of Companies”, and had served as a Senior Auditor at BDO Turkey between 2004-2008. In the period 2008-2015 he served as the Assistant Manager of Financial Control and Reporting, Manager of Financial Control and Reporting, and then the Director of Finance and Investor Relations at Aviva Sigorta, Koray was then appointed to the position of CFO, in February 2015. As of 15 April, 2015, Sunay Koray joined Generali Family as the Chief Financial Officer of Generali Sigorta.

Suat Oruç

Suat Oruç

Chief Insurance and Reinsurance Officer

Suat Oruç graduated from Istanbul Technical University, Department of Shipbuilding and Ship Machinery Engineering in year 1993. In 2012 he received marketing training at Stratford University, followed by Chartered Property Casualty Underwriter (CPCU) and Associate of Reinsurance (Are) trainings at the American Institute of CPCU.

His career in insurance began in 1993, at the insurance department of Mapfre Sigorta. After serving in various positions in the insurance industry, he was appointed as a Board Member for UW, Claims, Operations, Reinsurance, Actuary Pricing, and Tariffs, as well as an Executive Committee Member at Ergo Sigorta A.Ş..

As of September 2019, he joined Generali Family as the Chief Insurance and Reinsurance Officer for Auto Insurances and Claims, Non-Auto Personal and SME Insurances, Non-Auto Claims, Non-Auto Corporate Insurances and Reinsurance, Corporate Sales, Actuary Pricing and Tariff Management, Product Management and Project Management departments.

Seydi Demir

Seydi Demir

Vice President for Sales

Seydi Demir received his bachelor’s degree in 1998 from Girne American University, Faculty of Business Administration, followed by his master’s degree in 1999 at Yeditepe University, Faculty of Business Administration, Department of Sales and Marketing. His career began in 1998 at Turkcell, and proceeded with service at Yapı Kredi Sigorta in Corporate Medical Insurances, at Mapfre Sigorta in Life Insurance Agencies Marketing, at Ergo as the Group Subsidiaries Sales Teams Coordinator, and at Mapfre Sigorta as the Director of Sales and Marketing. Mr. Demir joined Mapfre Sigorta in 2010, and served for approximately 8 years as the Department Director for Agencies, Brokers, Direct Sales, Car Dealership Channels, Bankassurance and Leasing. From 2017 on he continued to serve as the Director of Corporate Insurance and Regional Director for Istanbul. As of 11 September, 2018, Seydi Demir joined Generali Family as the Vice President for Sales at Generali Sigorta.

Erkan Fuat Işıksal

Erkan Fuat Işıksal

Vice President for Direct Sales and Marketing

Erkan Fuat Işıksal graduated from Tarsus American College, followed by a degree in Industrial Engineering at Çankaya University. In 2005, he completed his master’s studies in insurance at Marmara University, and in 2015 got his master’s degree in Marketing Management at Yeditepe University. In 2018 he received management trainings at INSEAD Fontainebleau University and Harvard Business School.

His career began in 2002 as an underwriter at the Personal Insurance Department at Allianz Sigorta. In the period 2002-2020 he served as the Affinity Sales and Product Development Manager, Project Management Office Project Manager, Strategic Marketing Manager, Marketing and Customer Experience Group Director, and Customer Management Innovation Office Director at the same firm.

Finally, in 2020 he served as the Marketing Coordinator for Marketing and Digital Sales at Sompo Sigorta. In May 2021, he joined Generali Family as the Vice President for Direct Sales and Marketing.

Kemal Yiğit

Kemal Yiğit

Director of Information Technologies

Kemal Yiğit graduated in 2002 from Boğaziçi University, Department of Computer Engineering, followed by a master’s degree on Engineering and Technology Management at Boğaziçi University. In the period 2002-2006 he served in various projects as a Software Developer and Project Manager at Veripark. He then was appointed as the System and Software Development Manager at Zurich Sigorta, serving in the period 2008-2012. As of 1 May, 2019, he has been serving as the Director of Information Technologies at Generali Sigorta.

Elif Uysal Kumcu

Elif Uysal Kumcu

Human Resources Manager

Elif Uysal Kumcu is a graduate of the Labor Economics and Industrial Relations program at Uludağ University. Her career began in year 2000, as an Advisor at USEH International Training Services. In 2003, she moved on to Viko by Panasonic, to serve as an Human Resources Officer. Finally, in 3 March, 2009 she joined Generali Family as the Human Resources Manager.

Audit

Independent Audit Firm appointed for year 2021

Title
KPMG Bağımsız Denetim ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik Anonim Şirketi
(Mersis:0589026994000013, Boğaziçi Kurumlar VD. 5890269940)

Address

Ankara
Paragon Tower, Kizilirmak Mah Ufuk Üniversitesi Cad. No: 2 Kat:13
Tel: +90 312 491 72 31
Faks: +90 312 491 71 31

Bursa
İnallar Cadde Plaza, Balat Mahallesi Mudanya Yolu Sanayi Caddesi No: 435
K:5 D:19-20 Nilüfer
Tel: +90 224 503 80 00

Istanbul
İş Kuleleri, Kule 3, Kat:2-9, Levent
Tel: +90 212 316 60 00
Faks: +90 212 316 60 60

Izmir
Folkart Towers, Adalet Mh. Manas Bulvarı, No: 39 B Kat: 35, 35530 Bayraklı
Tel: +90 232 464 20 45
Faks: +90 232 464 21 45

Lütfen daha iyi bir deneyim için cihazı dikey kullanın.
Yoksay